برای بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟

برای درمان بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟ بواسیر یکی از شایع ترین بیماری های ناحیه مقعد می باشد که ۵۰ درصد از افراد برای یک بار هم که شده آن را تجربه کرده اند. بواسیر یا هموروئید در صورت گشاد شدن سیاهرگ های مقعد بوجود می آید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری مقاله بواسیر چیست را مطالعه نمایید:

بواسیر یا هموروئید به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود که بواسیر داخلی معمولاً در داخل کانال مقعد اتفاق می افتد و باعث خونریزی مقعدی می شود و در صورت عدم درمان و پیشرفت موجب پرولاپس و بیرون زدگی هم می شود.

بیشتر بخوانید : درمان سریع بواسیر داخلی بدون نیاز به جراحی و عمل

اما بواسیر خارجی در خارج از مقعد رخ می دهد و شایع ترین علامت آن بیرون زدگی یا وجود زائده در اطراف مقعد می باشد. اگر در تشخیص بیماری خود شک دارید و برخی علائم مشابه با شقاق مقعدی را دارید مطلب تفاوت بواسیر و شقاق را حتما مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: درمان بواسیر خارجی بدون جراحی چگونه است؟

حال که در این صفحه به دنبال بهترین دکتر هموروئید یا بواسیر در تهران هستید به احتمال زیاد به این عارضه دچار و در پی درمان آن نزد بهترین دکتر متخصص بواسیر یا هموروئید می باشید. پس حتما از بیماری خود و این که بواسیر چیست و چگونه درمان می شود اطلاع دارید و نیازی به شرح این بیماری در این مطلب نمی باشد.


برای مشاوره رایگان با بهترین دکتر بواسیر در پرتو کلینیک تماس بگیرید: ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳


سعی کردیم در این مقاله ویژگی های “بهترین دکتر بواسیر” را برای شما ذکر کنیم و در ادامه به معرفی پزشکان برتر و فوق تخصص هموروئید در تهران (دکتر متخصص هموروئید در جنوب تهراندکتر متخصص هموروئید در غرب تهران)  خواهیم پرداخت. اسامی که در ادامه معرفی می شوند نتیجه پرس و جو و تجربیات بیماران از درمان نزد پزشکان مختلف بوده و پزشکان به ترتیب محبوبیت و رضایت بیمارانشان لیست شده اند. پس با ما همراه باشید.

بیش از هر چیزی باید بگوییم که در مورد بیماری های مقعدی خجالت را کنار بگذارید و این تابو را بشکنید. درست است که ویزیت و معاینه مقعدی ممکن است برای شما در ابتدا کمی ناخوشایند باشد اما باید هر چه سریع تر در یک کلینیک مجهز و تحت نظر بهترین متخصص درمان شوید.

دکتر بواسیر چه دکتری است؟

بهترین دکتر برای بواسیر دکتری است که دارای سابقه و تجربه طولانی در زمینه درمان این بیماری بوده و با استفاده از به روزترین متدها و روش های جدید درمان بواسیر بیمار را با کمترین درد و عوارض درمان می نماید.

دلیل بسیاری از خوددرمانی ها در مورد بیماری های ناحیه مقعد هم به دلیل نداشتن آگاهی و شناخت بهترین دکترهای بواسیر در تهران می باشد و هم به دلایل دیگری مانند خجالت و شرم از بیان مشکل خود.

بیماری هایی مثل هموروئید، شقاق مقعدی، فیستول یا کیست مویی جزو بیماری هایی هستند که با این حال که کشنده و مهلک نیستد اما در صورت تاخیر در درمان پروسه بهبودی را برای بیمار طولانی تر و سخت تر می کند و در نتیجه بر روی تمامی ابعاد زندگی فرد اثر می گذارد.

در همان اول با مشاهده کوچکترین علائم و شک به داشتن هر یک از این بیماری ها بهتر است به یک متخصص جراح عمومی مراجعه کنید تا تشخیص درستی داشته باشد و پس از آن برای درمان با لیزر که بهترین و نوین ترین راه درمان این بیماری ها می باشد تصمیم بگیرید.

نکته مهم این است که فرایند تشخیص و نحوه درمان هم باید توسط پزشک دارای تخصص انجام شود و مهم ترین مرحله در روند بهبودی بیماری می باشد.

برای درمان هموروئید به چه دکتری مراجعه کنیم؟

دکتر متخصص با رضایت بیش از ۹۰ درصد بیماران خود گزینه اولی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم. برای درمان اصولی و با کمترین درد و خونریزی و همچنین درمان قطعی و بدون بازگشت پرتو کلینیک بهترین انتخاب می باشد.

پرتو کلینیک مجموعه ای است که با داشتن دکتر و متخصصان بواسیر خانم و آقا برای ارائه بهترین خدمات درمان و استفاده از روش های نوین لیزر درمانی آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات به بیماران خود می باشد.

مسلماً موضوع سلامت افراد مهم ترین موضوع در جامعه پزشکی می باشد و این ادعای پرتو کلینیک با داشتن بهترین دکتر متخصص بواسیر یا هموروئید در تهران در عمل به راحتی قابل تجربه و تشخیص است.. کافی است که نظرات بیمارانی که تحت نظر دکتر متخصص در پرتو کلینیک درمان شدند را جویا شوید تا به صحت گفته های ما پی ببرید.


برای تعیین وقت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:


دکتر بواسیر چه تخصصی دارد؟

در مورد این سوال که دکتر هموروئید یا پزشک بواسیر چه تخصصی باید داشته باشد باید بگوییم که دکتر بواسیر دکتری است که در حوزه جراحی عمومی (General surgery)، یا جراح متخصص گوارش باید بورد تخصصی جراحی داشته باشد. پس هنگام انتخاب بهترین دکتر برای بواسیر در تهران حتما این نکات را در نظر داشته باشید.

سوالاتی که پزشک متخصص هموروئید می پرسد:

سوالاتی که دکتر بواسیر و متخصص هموروئید از شما می پرسد معمولاً در خصوص رژیم غذایی و عادات خوردن شما می باشد. پس بهتر است کاملاً روراست تمامی موارد را صادقانه با پزشک بواسیر در میان بگذارید.

  • سوالاتی در مورد شغل شما و فعالیت شما در طول روز اینکه بیشتر ساعات روز در حالت نشسته هستید یا نه
  • چه مقدار در روز آب می نوشید؟
  • چقدر در رژیم غذایی خود فیبر مصرف می کنید؟
  • وضعیت دفع و اجابت مزاج شما در روز چگونه است؟

سوالاتی که بیمار باید از متخصص بواسیر بپرسید:

دکتر بواسیر خانم در تهران

در مورد این بیماری خانم یا آقا بودن پزشک هیچ فرقی ندارد و تنها مسئله ای که باید در انتخب بهترین پزشک متخصص بواسیر در نظر داشته باشید توجه به تخصص پزشک و تعداد بیماران راضی از او و تجربه و سابقه فعالیتش در زمینه بیماری شما می باشد.

اما با این حال بخشی از بیماران خانم جهت راحتی حال خود تمایل دارند که به جراح بواسیر و متخصص هموروئید خانم در تهران مراجعه کنند.

پرتو کلینیک برای رفاه حال این دسته از عزیزان از دستیاران خانم را در مجموعه بهره می برد که مراحل آماده سازی بیمار را انجام می دهند.

معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص بواسیر چگونه است؟

پس از پرسیدن سوالات بالا دکتر بواسیر از شما می خواهد که به پشت دراز بکشید و مقعد شما را معاینه می کند. این کار یک معاینه کاملاً عادی و طبیعی است و نباید استرس یا خجالتی داشته باشید. فقط باید با پزشک خود همکاری کنید.

همچنین ممکن است پزشک حالت های مختلفی از معاینه مقعد را انجام دهد و یا اینکه با دستکش و کمی ژل روان کننده داخل مقعد را هم برای تشخیص بواسیر داخلی معاینه نماید.

در برخی موارد برای تشخیص دقیق و صحیح تر ممکن است آزمایشاتی مانند سیگموئیدوسکوپی و کولونوسکوپی هم انجام شود.

چه موقع باید به دکتر بواسیر مراجعه کرد؟

اگر هنگام اجابت مزاج خونریزی و یا درد دارید و برخی از نشانه ها یا علائم هموروئید را در خود حس می کنید، همچنین پس از درمان های خانگی و مراقبت در منزل بهبودی حاصل نشد حتماً برای مراجعه و ویزیت از فوق تخصص هموروئید در تهران اقدام نمایید. همانطور که گفتیم شاید معاینه و چکاپ مقعدی برایتان سخت باشد اما هیچ مسئله ای مهم تر از سلامتی شما نمی باشد.

پس از این که از دارو و روش های خانگی درمان بواسیر نتیجه ای نگرفتید یعنی باید به یک جراح بواسیر در تهران مراجعه کنید. در غیر این صورت و پشت گوش انداختن درمان به معنی پیشرفت و بدتر شدن بیماری می باشد.

معرفی بهترین دکتر و متخصصان بواسیر(هموروئید ) در تهران

در لیست زیر بیش از ۱۰ مورد از پزشکان برتر و بهترین دکترهای بواسیر را همراه با رزومه کاری و آدرس مطب و شماره تماس برای شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید برای تشخیص و درمان نزد هر یک از آن ها مراجعه کنید. مورد ۱ و ۲ پزشکانی هستند که بیشترین رضایت بیماران را جلب کرده اند و به همین علت در ابتدای لیست قرار گرفته اند.

۱- دکتر بواسیر در شرق تهران

بهترین جراح هموروئید در تهران است. دکتر متخصص و باسابقه در بیماری های نشیمنگاه و با سالها تجربه در زمینه درمان بیماریها نشیمنگاهی از جمله درمان کیست مویی، بواسیر، شقاق و درمان فیستول با لیزر به یک متخصص مجرب و درجه یک تبدیل شده است.

کلینیک یکی از تخصصی ترین مراکز درمان بیماری های نشیمنگاهی می باشد که با سابقه بیش از ۱۰ سال در خدمت بیماران عزیز می باشد. محیط پرتو کلینیک یک محیط آرامش بخش و استرلیزه می باشد که با کمترین هزینه های درمانی بالاترین کیفیت خدمات را ارائه می دهد. کلیه بیماری های نشیمنگاهی در پرتو کلینیک در عرض یک ساعت و بدون بیهوشی با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر انجام می شود. شما می توانید برای درمان بواسیر، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیستول و درمان واریس به پرتو کلینیک مراجعه نمایید.

آدرس پرتو کلینیک: تهران، میدان ونک، خ ملاصدرا، خ پردیس شرقی، ساختمان پردیسان، پلاک ۱۴، طبقه ۵

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

شماره واتساپ:

در خصوص تضمین و تایید تجربه عملی دکتر باید بگوییم که این پزشک حاذق در یک ماه بیش از ۱۰۰ مورد عمل انجام می دهد و برای تعیین وقت ویزیت از ایشان لحظه ای تعلل و درنگ نکنید.

28 دیدگاه دربارهٔ «برای بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟»

  1. من تقریبا یک ماه و نیم پیش برای لیزر بواسیر اومدم کلینیک شما و الان کاملا خوب شدم و بیرون زدگی هم کامل برطرف شده خاستم از دکتر بواسیر مجموعه شما تشکر کنم

  2. واقعا کلینیک پرتو برای درمان هموروئید بهترین پزشکارو دارن من یک هفته پیش لیزر کردم و همون موقع برگشتم سرکار اصلا دردی نداشتم و الان کامل جای عملم خوب شده ممنونم

  3. سلام ایا پزشک هموروئید باید حتما فوق تخصص داشته باشن؟ من یکی از آشناهام به من یک جراح عمومی معرفی کرده ولی فوق تخصص نداره میخاستم از شما راهنمایی و مشورت بگیرم برای درمان بواسیر به چه دکتری باید مراجعه کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای درمان قطعی باید خجالت را کنار گذاشته و به فکر سلامتی خود باشید. درمان های دارویی و پماد و … تنها راهکار موقتی هستند.

    1. سلام دوست عزیز
      دستیاران خانم در کلینیک هستند و فقط ناحیه ای که باید لیزر شود بیرون می ماند و باقی قسمت ها با گان مخصوص پوشانده می شود اصلا جای خجالت ندارد.

  4. سلام اقای دکتر من باردارم و بواسیر گرفتم میتونم توی بارداری لیزر کنم یا اینکه بعد از زایمان ؟ خطری نداره الان؟

  5. دکتر جان من پیش شما عمل کردم اما الان بعد از سه روز یه سوزش و درد جزئی دارم ایا طبیعیه ؟ چجوری میتونم خودم ببینم که بیرون زدگی کامل از بین رفته ؟

    1. سلام دوست عزیز
      کمی درد و سوزش تا چند روزبعد از عمل طبیعی است و برطرف می شود. بعد از ۲ الی ۳ هفته هیچ اثری از بواسیر باقی نمی ماند

  6. من از کلینیک شما برای هفته دیگه وقت گرفتم میخاستم ببینم توی همون روز معاینه درمان هم دکتر انجام میدن؟ اگه اینجوری باشه خیلی خوبه من از راه دور میخام بیام اخه

  7. میشه بهم یه پزشک فوق تخصص هموروئید در تهران معرفی کنین که حرفامو کامل گوش کنه و راهنماییم کنه خیلی اذیت میشم

    1. سلام دوست عزیز
      فاصله کرج تا کلینیک ما با بهترین دکتر ها و پزشکان متخصص هموروئید ۴۰ دقیقه نهایت یک ساعت می باشد.

  8. من یه بار بیمارستان جراحی کردم و کلی درد کشیدم ولی دوباره برگشت الان دنبال یه پزشک متخصص هموروئید هستم که لیزر کنم و دیگه برنگرده

    1. سلام دوست عزیز
      بیش از ۹۰ درصد بیماران درمان شده در پرتو کلینیک دچار بازگشت یا عود مجدد نمی شوند. کلیه پزشکان ما فوق تخصص هموروئید هستند.

  9. سلام میخاستم بدونم برای از بین بردن بیرون زدگی دور مقعد هم باید به دکتر بواسیر مراجعه کنم ؟ اخه بعضی از کلینیک های زیبایی هم کارای برداشت خال و زائده رو با لیزر انجام میدن

    1. سلام دوست عزیز
      بله با مراجعه به پزشک بواسیر با لیزر می توانید بیرون زدگی را از بین ببرید. مراجعه به کلینیک های زیبایی ؟!!!

  10. سلام.من شهرستانم برای بیرون زدگی می‌خوام لیزر کنم لطف کنید بفرمایید چه روزهایی هستید وهمون روز لیزر انجام میشه و تقریبا هزینه را بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      شنبه تا چهارشنبه همه روزه هستند و اگر تماس بگیرید با کلینیک وقت بگیرید اعلام کنید از شهرستان میاید بله همان روز انجام میشه و می توانید به شهر خود برگردید: ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳
      هزینه هم با توجه به اندازه توده بیرون زده متفاوت است و حداقل از ۳ میلیون تومان شروع می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا