هزینه جراحی بواسیر با لیزر💰نرخ جدید با بیمه تامین اجتماعی

هزینه ی عمل بواسیر با لیزر

هزینه درمان بواسیر با لیزر و قیمت عمل هموروئید (Hemorrhhoids) یکی از مواردی است که باعث می شود فرد برای درمان دیر اقدام کند و در نتیجه روند بهبودی به تعویق بیفتد.

با توجه به عوامل مختلف که در تعیین قیمت عمل بواسیر با لیزر تاثیر گذار هستند، هزینه جراحی بواسیر با لیزر در سال ۱۴۰۳ از حدود ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان شروع و تا ۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان متغیر می باشد و در مدت زمان ۲۰ دقیقه الی ۴۰ دقیقه به صورت سرپایی انجام می شود.

قیمت جراحی بواسیر با لیزر
هزینه جراحی سنتی هموروئید
با دستمزد پزشک + داروی بی حسی: شروع از ۵ میلیون تومان (هزینه بیهوشی و بستری ندارد)دستمزد پزشک جراح+ هزینه داروی بیهوشی+ هزینه بستری شدن در بیمارستان: شروع از ۷ میلیون تومان (احتمال عود و بازگشت بواسیر هم در نظر بگیرید+ درد زیاد عمل جراحی)
مقایسه هزینه لیزر و جراحی سنتی

برای درمان خانگی بواسیر بیرون زده هیچ روشی وجود ندارد و تنها راه برای برداشتن بیرون زدگی جراحی و لیزر است.

درمان بواسیر با لیزر  یک عمل سرپایی بوده و کمتر از ۱ ساعت طول میکشد. در این روش بیمار در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کرده و نیازی به رفت و آمد های چندین روزه ندارد و عمل تنها در یک روز انجام میشود. بیمه تامین اجتماعی به طور کلی هزینه عمل های سرپایی که کمتر از ۶ ساعت زمان میبرد و نیازی به بستری و بیهوشی ندارد را متقبل نمی شود.

مقایسه هزینه لیزر و جراحی سنتی هموروئید

پس از اینکه در مورد هزینه درمان بواسیر اطلاعات کافی را کسب کردید دیدن فیلم عمل جراحی بواسیر با لیزر می تواند در انتخاب روش درمان به شما کمک کند.

قیمت جراحی هموروئید در شهرهای مختلف ایران چندان تفاوتی با هم ندارند و مثلا “هزینه درمان بواسیر با لیزر در مشهد” در مقایسه با “هزینه جراحی بواسیر با لیزر در ارومیه” ممکن است حدود ۱ الی ۲ میلیون با هم تفاوت داشته باشند.

با همه گیری این بیماری (در اثر سبک زندگی غلط، تغذیه نادرست، ورزش نکردن و …) تعداد افرادی که گرفتار بواسیر می شوند رو به افزایش است. اما یکی از دغدغه های بیماران و عدم پیگیری برای درمان هزینه آن می باشد و این تصور نادرست که هزینه لیزر بواسیر خیلی زیاد است اما در واقع هزینه ی عمل بواسیر نسبت به سایر روش ها پایین تر است.

بیشتر بخوانید: چه بخوریم تا بواسیر از بین برود + بهترین میوه برای درمان بواسیر

با وجود گران بودن هزینه های درمانی با لیزر و قیمت دستگاه های لیزر، وقتی این روش را با روش های سنتی و هزینه های جانبی آن مقایسه می کنیم، هزینه جراحی بواسیر با لیزر مقرون به صرفه تر می باشد. در ادامه به بررسی قیمت جراحی هموروئید با لیزر و نقش انواع بیمه های درمانی در پوشش دادن این هزینه ها می پردازیم.


برای اطلاع دقیق از هزینه و قیمت لیزر هموروئید در پرتو کلینیک تماس بگیرید:


هزینه عمل بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی

آیا لیزر بواسیر در بیمارستان دولتی انجام می شود؟ هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی چه تفاوتی با هم دارد؟

هزینه عمل جراحی بواسیر در بیمارستان دولتی و خصوصی با توجه به محل بیمارستان، درجه بواسیر، انتخاب نوع روش درمان (لیزر یا جراحی سنتی) و وضعیت عمومی بیمار متغیر است.

کدام بیمارستان عمل لیزر بواسیر انجام میدهد؟ به صورت کلی اکثر بیمارستان ها به لیزر مجهز نیستند بنابراین در پاسخ به این سؤال که هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد چقدر است باید بگوییم عمل هموروئید در بیمارستان ها معمولاً به شکل سنتی و جراحی انجام می شود.

در مورد بیمارستان های دولتی و خصوصی هم، مسلماً بیمارستان های خصوصی با توجه به خدمات بالاتری که ارائه می دهند و به زمان و شرایط بیمار احترام می گذارند، هزینه بالاتری هم نسبت به بیمارستان های دولتی دریافت می کنند.

هزینه عمل بواسیر با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی هزینه عمل های سرپایی که کمتر از ۶ ساعت طول می کشد را تقبل نمی کند. به همین دلیل پرداخت هزینه لیزر بواسیر با بیمه تامین اجتماعی ممکن نیست. اما برخی از بیمه های تکمیلی ممکن است بخشی از هزینه ها را پرداخت کنند که در این باره باید با دفتر بیمه خود مشورت کنید.

با توجه به هزینه های پنهان و جانبی عمل جراحی، دوران نقاهت طولانی، عوارض عمل، امکان عود و بازگشت مجدد بیماری، درد زیاد جراحی و … بهترین و اقتصادی ترین روش برای درمان لیزر بواسیر می باشد که یک بار برای همیشه بیماری ریشه کن می شود.

بواسیر یا هموروئید

بواسیر یا هموروئید به ملتهب شدن و آسیب عروق و رگ های خونی در انتهای راست روده گفته می شود که دلیل اصلی آن وارد آمدن فشار به مقعد (زور زدن، یبوست، بارداری و زایمان) می باشد. در نهایت به صورت بواسیر داخلی یا هموروئید خارجی ظاهر می شود.

از علائم این بیماری می توان به درد، سوزش یا خارش هنگام دفع، مشاهده خونریزی پس از اجابت مزاج، بیرون زدن توده و یا برجستگی های گوشتی اطراف مقعد اشاره نمود.

به دلیل شباهت های موجود بین علائم دو بیماری شقاق و بواسیر برخی بیماران گاهاً در تشخیص این دو بیماری با هم دچار اشتباه می شوند. به همین دلیل مطالعه مقاله تفاوت های بواسیر و شقاق کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بیشتر بیمارانی که به ما مراجعه می کنند برای توجیح تاخیر در درمان خود بهانه هایی مثل ترس یا خجالت از درمان بواسیر و یا نگرانی از هزینه های درمان را عنوان می کنند. باید بدانید که این تصور که بسیاری گمان می کنند بواسیر یا هموروئید خود به خود خوب می شود و نیازی به درمان ندارد، کاملاً اشتباه بوده و هر یک روزی که برای درمان به تاخیر میندازید بیماری پیشرفت بیشتری می کند.

از مهم ترین مراحل درمان این بیماری انتخاب بهترین دکتر بواسیر و پزشک متخصص هموروئید می باشد که در کار با لیزر و درمان بیماری های نشیمنگاهی با جدیدترین روش ها دارای تجربه های موفقیت آمیز باشد.

طول درمان بعد از عمل هموروئید و دوران نقاهت مرحله مهمی است که اگر به خوبی طی نشود امکان بازگشت دوباره بواسیر وجود دارد در مطلب زیر به خوبی در مورد طی کردن دوران نقاهت بعد از عمل بواسیر و اینکه بعد عمل بواسیر چه باید کرد توضیح داده ایم و راهکارهای مفیدی را برای کاهش درد بعد از عمل ارائه کرده ایم:


بعد عمل بواسیر چه باید کرد + کاهش درد پس از جراحی


هزینه جراحی بواسیر با لیزر

همانطور که گفته شد درمان بواسیر در این روش یک عمل سرپایی است. قاعدتا هزینه ی عمل سرپایی نسبت به جراحی پایین تر است زیرا در این روش نیازی به بیهوشی و تعداد دستیار و پرسنل زیادی نمیباشد. معمولآً با مطرح کردن روش لیزر برای این بیماری بسیاری از افراد به دلیل نا آگاهی تصور می کنند که هزینه لیزر هموروئید خیلی بیشتر از هزینه درمان آن به روش سنتی و با تیغ جراحی می باشد. در صورتی که

علاوه بر هزینه عمل بواسیر با لیزر در این روش، مسائل دیگری نیز وجود دارد که برتری لیزر را نسبت به سایر روش ها نشان میدهد:

  • درمان زمان بر نیست و تنها در یک روز انجام میشود.
  • بیمار پس از معالجه نیازی به مراجعه ی حضوری و عوض کردن پانسمان ندارد که در عمل جراحی اینکار هزینه ی جداگانه دارد.
  • بیمار پس از عمل سختی ندارد و میتواند به فعالیت های روزمره ی خود تنها بعد از یکروز استراحت ادامه دهد. در این صورت از سمت شغل خود دچار زیان نمیشود.
  • در این روش نیازی به داروهای بیهوشی نیست که عوارض جانبی آنها بسیار زیاد است. علاوه بر آن هزینه ی بیهوشی کامل از بیهوشی موضعی زیادتر است.
  • هرینه ی لیزر بواسیر همراه با پرسنل و اتاق جراحی محاسبه شده و هیچ هزینه ی جداگانه ی دیگری مانند عمل جراحی ندارد.

قیمت و هزینه ی لیزر بسته به نوع و اندازه ی بواسیر دارد. به طور قطع نمیتوان هزینه ی آن را بیان کرد. اگر هموروئید بسیار پیشرفته باشد هزینه ی آن از نوع خفیف بیشتر است.

برخی افراد بر این باورند که هموروئید مزمن را می توان با روشهای خانگی و سنتی درمان کرد. نوع سنتی درمان برای بواسیرهای خفیف موثر بوده و در شرایط مزمن پاسخگو نمیباشد. اگر نوع مزمن را دارید با پزشک خود مشورت کنید. او میتواند بهترین راه را پیشنهاد دهد.

برای اطلاع از هزینه ی دقیق شما میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کرده تا پزشک شما را معاینه کند و از قیمت دقیق مطلع شوید.



شرایط سایر بیمه ها برای عمل لیزر بواسیر در سال ۱۴۰۳

اما سؤالی که برای بیشتر بیماران پیش می آید این است که آیا بیمه هزینه درمان بواسیر با لیزر را پرداخت می کند یا نه ؟

طبق قوانین عمل هایی که به صورت سرپایی بوده، نیازی به بیهوشی ندارند و کمتر از ۶ ساعت طول میکشد شامل بیمه های تامین اجتماعی، سلامت و …. نمیشوند . اما کلینیک ما شامل بیمه ی تکمیلی میشود. به این صورت که پس از جراحی در مطب شما نامه ای دریافت کرده و با آن نامه به مرکز بیمه مراجعه کرده و هزینه ی عمل خود را دریافت خواهید کرد.

انواع بیمه ی تکمیلی:

  • بیمه ی درمان آسیا: هزینه ها ی بیمارستانی و  ناشی از جراحی را تحت پوشش قرار میدهد. افرادی که می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند، کارکنان شاغل در سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد تحت تکفل آن‌ها مانند فرزند، والدین و همسر هستند.

(www.bimehasia.com)

  • بیمه ی درمان تکمیلی دانا: بیشتر تمرکز این بیمه روی درمان میباشد. . نکته مثبت آن این است که تقریباً با ۹۵% مراکز درمانی طرف قرارداد است. طرف قرارداد بودن از این‌ جهت مهم است که با معرفی‌ نامه‌ای که شرکت ارئه می‌دهد، دیگر نیاز نیست برای دریافت مبلغ به شرکت بیمه مراجعه کنید. مراکزی که طرف قرارداد بیمه هستند از همان اول، مبلغ را از شما نمی‌گیرند.

(www.dana-insurance.com)

  • بیمه درمان تکمیلی ایران: هزینه ی بستری شدن و جراحی را پرداخت میکند. برای دریافت هزینه‌های درمان به مراکز طرف قرارداد بیمه‌گر پایه خود مراجعه کنید. دیگری نیازی به پرداخت هزینه نیست. در مراکزی که با بیمه ی ایران قرارداد ندارند شما از مرکز نامه ای دریافت کرده و با آن نامه به مرکز بیمه ی ایران مراجعه کرده و هزینه را دریافت خواهید کرد.

(www.iraninsurance.ir)

برای کسب اطلاعات بیشتر شما میتوانید با کارمندان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در مورد بیمه ی تکمیلی کسب نمایید.

سؤالات متداول درباره هزینه جراحی بواسیر با لیزر

هزینه لیزر بواسیر در تهران چقدر است؟

هزینه درمان بواسیر با لیزر با توجه به اندازه زائده، مراکز درمان بواسیر با لیزر در تهران و پزشک متخصص متفاوت است و پس از معاینه مشخص می شود.

آیا بیمه تکمیلی هزینه لیزر هموروئید را پرداخت می کند؟

اگر بیمه تکمیلی دارید می توانید از طریق شعب بیمه سؤال کنید ممکن است بخشی از هزینه ها را پوشش دهند.

درمان بواسیر با جراحی در بیمارستان گران تر است یا لیزر؟

جراحی بواسیر در بیمارستان به دلیل هزینه های جانبی (بیهوشی، بستری شدن و …) گران تر از لیزر است.

آیا شرایط پرداخت اقساطی هم در پرتو کلینیک هست؟

خیر

70 دیدگاه دربارهٔ «هزینه جراحی بواسیر با لیزر💰نرخ جدید با بیمه تامین اجتماعی»

  1. سلام وقتتون بخیر من ارومیه هستم و تهران نیستم میخاستم بدونم ایا هزینه جراحی بواسیر با لیزر در ارومیه هم همین طور هست یا اینکه نرخ مشخصی ندارد؟ برای درمان میتونم بیام تهران و همون روز هم برگردم؟

    1. سلام دوست عزیز
      ما در مورد هزینه جراحی بواسیر با لیزر در تهران صحبت کردیم و شهرهای دیگر اطلاع دقیقی نداریم اما بسته به کلینیک و پزشک متخصص ممکن است نرخ قیمت ها متفاوت باشد.
      بله شما با تماس با پرتو کلینیک و تعیین وقت لیزر می توانید در همان یک جلسه یک ساعته به صورت سرپایی درمان شوید و همان روز هم به شهر خود بازگردید. روزانه ده ها نفر از مراجعین کلینیک از شهرهای دیگر می آیند.

  2. سلام میخاستم بدونم هزینه عمل بواسیر با بیمه تامین اجتماعی میشه پرداخت کرد؟ آیا کلینیک شما بیمه تامین اجتماعی هم قبول میکنه؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر بیمه تامین اجتماعی کلا برای درمان های سرپایی و بدون بیهوشی و در کمتر از ۶ ساعت هزینه ای پرداخت نمی کند.
      خیر

  3. سلام میشه حدودی لاقل هزینه عمل بواسیر با لیزر رو بگین اخه من از اصفهان میخام بیام باید هزینه رو بدونم چقدر میشه؟!

  4. هزینه لیزر بواسیر در تهران با شهرهای دیگه فرق داره؟ یعنی ممکنه تهران گرونتر باشه؟ میخاستم هزینه درمان بیرون زدگی بواسیر و بدونم

    1. سلام دوست عزیز
      بله هزینه لیزر بواسیر در تهران و سایر شهرها با توجه به کلینیک و دستمزد پزشک متخصص متفاوت است. برای اطلاع از هزینه درمان بیرون زدگی تماس بگیرید. بستگی به اندازه توده بیرون زده دارد.

  5. سلام وقت بخیر کاش به صورت حدودی بگین هزینه جراحی بواسیر با لیزر از چقدر شروع میشه مثلا؟ و اگه شقاق هم همراه بواسیر داشته باشیم همون موقع هر دو با لیزر درمان میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه حدودی معمولاً از ۲ الی ۳ میلیون شروع می شود و با توجه به نوع و اندازه بواسیر ممکن است متغیر باشد. در مورد درمان همزمان شقاق و بواسیر هم امکانش هست ولی باید پزشک معاینه کند.

  6. من بر اثر بارداری و زایمان بواسیر گرفتم و خیلی وقته که هست ولی از جراحی خیلی میترسم و از طرفی هم هزینه لیزر فکر کنم خیلی زیاد باشه الان کاش میشد بیمه هزینشو بده ??

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه لیزر بواسیر در مقایسه با هزینه های جانبی جراحی در بیمارستان مقرون به صرفه تر می باشد. بیمه تکمیلی ممکن است بخشی از هزینه را پرداخت کند اما بیمه تامین اجتماعی پوشش نمی دهد.

  7. من درسال ۱۳۹۴بخاطر بوی بد مقعد در افغانستان دوبار جراحی شدم نه بوی بد گم شد ونه بواسیر و امسال یعنی برج ۸ سال ۱۴۰۱به کلینیک پایتخت تهران مراجعه نمودم دوکتور بعد از آزمایش ام آر.آی گفت که بواسیر یک اندازه مانده و بوی بدمقعد از بواسیر نیست ورزش کن بوی بد گم میشود ورزش کردم و تمام راهنمای های فیدبک را انجام دادم ولی بوی بد بازهم آزارم می دهد به نظر خدم بوی بدمقعد از بواسیر است چون قبل از بواسیر بوی بد نداشتم حال که این بواسیر دوبار جراحی شده بالیزر قابل جراحی است و لیزر توان ازبین بردن آنرا دارد واگر قابل درمان است پاسپورت گرفته بایران سفر کنم

    1. سلام دوست عزیز
      بله ممکن است بواسیر عفونت کرده و موجب بوی بدی شود. بله می توانید با لیزر برای همیشه آن را درمان نمایید.

  8. من تماس گرفتم به من گفتن حدود ۸ الی ۱۰ میلیون باید برای لیزر بواسیر هزینه کنم واقعا الان در توانم نیست میخاستم بدونم هزینه عمل بواسیر در بیمارستان دولتی چقدر میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      معمولاً بیمارستان ها به لیزر مجهز نیستد و عمل بواسیر را به صورت سنتی و با بیهوشی انجام می دهند با این حال می توانید با بیمه خود در مورد ارائه این خدمات مشاوره انجام دهید.

  9. من تهران نیستم و هزینه عمل بواسیر با لیزر در همدان قیمت گرفتم خیلی تفاوت کمی با تهران داشت و به نظرم بیام کلینیک توی تهران انجام بدم بهتره ؟درسته؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله می توانید تماس بگیرید و اعلام کنید از شهرستان میایید تا کارتان در همان روز انجام شود و بتوانید به شهر خود برگردید.

  10. سلام اگه گوشت اضافه باشه فقط و بواسیر خونریزی نداره و فقط میخام اون گوشت اضافی رو از بین ببرم هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی چقدر میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله باید با لیزر گوشت اضافی برداشته شود و با توجه به تعداد و اندازه توده هزینه متغیر است. ابتدا باید توسط پزشک ویزیت شوید.

      1. سلام من یک دو سالی هست به بواسیر مبتلا شدم اوایل توده کوچک بود بعد از مدفوع خودش بر میگشت داخل ولی الان که میروم سرویس بهداشتی چه مدفوع بکنم چه نکنم از مقعدم توده گوشتی میاد بیرون باید با انگشتانم بدم داخل بعضی مواقع هم خونریزی دارم از شهرستان هستم لطفا راهنماییم کنید متشکرم

        1. سلام دوست عزیز
          بواسیر داخلی درجه ۳ می باشد که با گذشت زمان و عدم درمان به درجه ۴ تبدیل می شود و دیگر با دست هم به داخل نمی رود. در این مرحله با دارو و پماد درمان نمی شود و تنها راه درمان جراحی یا لیزر می باشد که پیشنهاد میکنم به صورت سرپایی با لیزر درمان شوید.

  11. نمیشه وقثشو بیشتر کنین یعنی بیشتر شش ساعت تا بیمه قبول کند میتوانید حین عمل استراحت کنید یا چای بخورید تا نیم ساعت اضافه بشه

  12. سلام وقت بخیر میخاستم بدونم ایا پزشک کلینیک شما بیمارستان میلاد هم میان برای عمل؟ اخه من میخام از بیمه تکمیلی و تامین اجتماعیم استفاده کنم .کلا متخصصان لیزر بواسیر مثل شما تو بیمارستان میلاد هم عمل انجام میدن و اگر انجام میدن هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان میلاد چقدر میشه ؟ ممنون

  13. من یکی از دوستام قبلا تو بیمارستان میلاد هموروئیدشو عمل کرد هم درد کشید هم هزینش اون موقع از هزینه لیزر توی کلینیک های خصوصی الان بیشتر شد دوستان واقعا بیمارستان ها شرایط خوبی ندارن فکر نکنید هزینه عمل بواسیر در بیمارستان دولتی ارزون تر درمیاد کلی هزینه جانبی هست

  14. سلام بیمارستان هایی مثل میلاد یا شهدای تجریش که بیمه تامین اجتماعی دارند ایا لیزر بواسیر و انجام میدن؟ و اگر انجام میدن هزینه عمل بواسیر با بیمه تامین اجتماعی تو این بیمارستان ها چقدر میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      معمولاً بیمارستان ها مجهز به دستگاه لیزر نیستند و اطلاعی از هزینه عمل نداریم. بیمه تامین اجتماعی هزینه جراحی های سرپایی را تحت پوشش ندارد.

  15. سلام من موقع دفع مدفوع هم خونریزی دارم هم داخل مدفوع تکه های خون هست درد و سوزش زیادی هم دارم یه دکتر عمومی رفتم بهم پماد انتی هموروئید داد و سر ساعت مصرف میکنم فقط بازم موقع دفع درد و سوزش دارم من قزوین هستم و نیمتون زیاد هزینه کنم برای درمان با لیزر در تهران میشه راهنمایی کنید که تو قزوین کدام بیمارستان عمل لیزر بواسیر انجام میدهد؟ ممنون

  16. سلام من دوتا زایمان داشتم و سی و یک سالم هست هم بیرون زدگی از مقعد دارم و هم سوزش و التهاب بعد از اجابت مزاج دارم که خونریزی هم میکنه تموم راه های خانگی و پماد و دارو و شربت و امتحان کردم هیچ فرقی نکرد از طرفی هم هزینه درمان بواسیر با لیزر در کرج خیلی زیاده و نمیتونم بدم کاش بیمه حداقل قبول میکرد هزینشو

    1. سلام دوست عزیز
      بیمه تکمیلی ممکن است بخشی از هزینه را تقبل کند باید به شعبه خود مراجعه کنید. هزینه درمان با توجه به اندازه و شدت بواسیر در شهرهای مختلف متغیر است.

  17. سلام من امروز بعد از دفع مدفوع درد زیادی داشتم و بعدش دیدم یه برجستگی گرد صورتی رنگ از مقعدم بیرون زده ایا با جراحی سنتی درمان میشه یا حتما باید لیزر بشه؟ من بندرعباس هستم و راهم خیلی دوره میشه لطفا کلینیک لیزر بواسیر در بندرعباس اگه میشناسین معرفی کنین که نیام تهران

    1. سلام دوست عزیز
      ایا سابقه یبوست هم دارید؟ ممکن است بیرون زدگی بواسیر باشد و بهتر است با لیزر برداشته شود جراحی سنتی عوارض و درد زیادی دارد. کلینیک لیزر بواسیر در بندرعباس نمیشناسیم اما برای درمان می توانید یک روزه به تهران بیایید و همان روز به شهر خود بازگردید.

    1. سلام دوست عزیز
      نگران عمل نباشید. با لیزر هیچ دردی حس نمی کنید و بعد از عمل هم عوارض و دردسرهای جراحی سنتی را ندارید. برای ویزیت تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

    2. سلام بیشتر در اثر یبوست یا بیرون روی زیاد هست. چند سال پیش من یه برجستگی احساس کردم دکتر که معاینه کرد بیشتر بیرون اومد و پمادها اثری نداشت. ولی بعد از جستجو یه محقق شیافی برام ارسال کرد بعد چند روز برنامه غذایی ۵ تا رو هر روز استفاده کردم و از اون سال تا با این مشکل روبرو نشدم. برای شخص دیگری که خونریزی داشت هم سفارش دادم و بعد از اون دیگه به اون شدت نمیکنه اما نفر سوم شیاف رو بخاطر عدم رعایت رژیم قبلش و قوی بودن شیاف استفاده نکرد و هنوز همیشه دچارش میشه. هرچه هست یه دوره پاکسازی برای گرفتن دارو نیاز داره و رعایت تغذیه که دچار این مشکل نشید. حتی کسی که داروشو از خارج میآورد گفت یکم بیخیالش بشین و دستکاری نشه بمرور رفع میشه.

  18. سلام نزدیک پنج ساله گرفتارشم یبوست هم دارم هر چند روز یه بار خونریزی داره هم بیرونی برآمدگی داره هم داخلی مشکل داره آیا با لیزر به کامل مشکل حل میشه ممنون از شما!

    1. سلام دوست عزیز
      بله با لیزر یک بار برای همیشه درمان می شوید. باید یبوست خود را کنترل کنید حتی بعد از عمل هم اصلا نبایدیبوست داشته باشید تا عود نکند.

  19. سلام وخسته نباشید، ایا بیمه تکمیلی جانبازان نیروی مسلح هزینه جراحی هموروئید با لیزر پرداخت میکنه یا خیر .سپاس و تشکر از زحمات و جواب شما عزیزان زحمتکش. محمود.

    1. سلام دوست عزیز
      باید به شعبه بیمه تکمیلی نزدیک محل سکونت تان مراجعه کنید و بپرسید آیا با نامه کلینیک و مهر پزشک بخشی از هزینه ها را پرداخت می کنند یا خیر

  20. سلام من الان دو روزه که موقع دفع خونریزی دارم و لکه خون با مدفوعم میبینم + درد و سوزش داخلی هم دارم رفتم دکتر و بهم پماد انتی هموروئید داد که هر ۱۲ ساعت استفاده کنم ولی بازم درد هست فکر کنم باید عمل کنم اما نمیتونم هزینه شو یک جا پرداخت کنم شما تو پرتو کلینیک قسطی عمل می کنبد؟ یا اینکه جایی رو میشناسید بیمه قبول کنه و لطفا بگید هزینه عمل بواسیر با بیمه سلامت چقدر میشه ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه امکان پرداخت اقساطی وجود ندارد. برای هزینه ها با کلینیک تماس بگیرید راهنمایی می شوید. ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

  21. سلام
    من ۲۳ سالم هست و حدود ۱۰ سال پیش بهم تجاوز شد و بعدش فهمیدم که مقعدم پاره شده و زخم و بیرون زدگی دارم به شکل یک گوشت اضافه اندازه نخود. الان هم میرم دستشویی درد دارم و میسوزه میخاستم بدونم هزینه از بین بردن این گوشت اضافه و بیرون زدگی چقدر هست؟ من برای استخدام خیلی نگرانم چون اگه معاینه کنن متوجه میشن و رد میشم لطفا راهنماییم کنید کجا باید برم برای از بین بردن توده گوشتی

    1. سلام دوست عزیز
      بیرون زدگی و زائده گوشتی با لیزر به صورت سرپایی از بین می رود. برای کاهش درد و سوزش هم پماد آنتی هموروئید مصرف کنید. برای استخدام نهاد های دولتی و یا نظامی ممکن است رد شوید اما در هر صورت این زائده با یبوست ایجاد می شود و افرادی که رابطه جنسی هم نداشته اند به آن مبتلا می شوند.

  22. سلام کسی میدونه قیمت و هزینه لیزر بواسیر در بیمارستان رازی تهران چقدره؟ میخام برم اونجا ولی اصلا نمیدونم دفترچه قبول میکنن یا نه

    1. سلام دوست عزیز
      بیمارستان ها معمولاً عمل لیزر را انجام نمی دهند و بیشتر جراحی سنتی هست. با بیمارستان تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

  23. سلام وقت بخیر من برای لیزر بواسیر وقت گرفتم از کلینیک تون هفته دیگه وقت لیزر دارم موقع لیزر حتما باید همراه هم باهام باشه؟ لیزر برای بواسیر گرید ۳ و ۴ بدون بیهوشی هست؟ یعنی هیچی از این بیرون زدگی دیگه باقی نمی مونه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بهتر است یک نفر همراه تان باشد اما بدون همراه هم انجام می شود و مشکلی نیست. بی حسی موضعی استفاده می شود و بیهوشی ندارد. بیرون زدگی به طور کامل از ریشه برداشته می شود بدون اینکه جای آن باقی بماند.

  24. من خیلی وقته درد دارم یبوست ک میشدم وقتی مدفوع بیرون میومد با خون بود بعدش درد زیاد تا اینکه ایندفعه وقتی یبوست شدم انقد درد میکرد تا الان ک نمیتونستم بخابم هزینه لیزر و اینا هم نمیدونم چقدر هست ولی با لیزر اگه باشه ک کلن خوب خوب بشه هرچی هم باشه هزینش اشکال نداره فقط خوب بشه ک دیگه از درد زیاد حتی نمیتونستم راه برم میشه هزینه هارو بگید

      1. سلام من چند سال هست که دچار این زائده گوشتی شدم حدودا از اوایل ازدواج و به خاطر خجالت به دنبال درمانش نرفتم و الان هم باردارم و حدود دو ماه دیگه به زایمانم مونده ایا مشکلی پیش نمیاد برای خودم و بچه اگر تا بعد زایمان برای درمان لیزر اقدام کنم؟

        1. سلام دوست عزیز
          این مورد هیچ خجالتی ندارد و پزشکی که به او مراجعه می کنید روزانه صدها مورد مثل شما دیده است خجالت از درمان فقط باعث پیشرفته شدن بیماری و گسترش آن می شود. بعد از زایمان لیزر هیچ موردی ندارد و حتی در بارداری هم با مشورت پزشک این کار انجام می شود. مطلب بواسیر بارداری را مطالعه کنید .

  25. سلام اگر با زخم بواسیر یا همان بیرون زدگی دوران بارداری را پشت سر بذاریم بعدش بعد از چه مدت از زایمان بگذره
    بهتر است برای لیزر مراجعه کنیم که عوارض نداشته باشه و ایا عمل جراحی بهتر است یا لیزر؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      درمان با لیزر پرتوان نیازی به پانسمان و بیهوشی ندارد و خونریزی و دردی ندارد به همین دلیل به طور کلی تمامی پزشکان لیزر بواسیر را توصیه می کنند تنها موقعی که بهتر است از روش های خانگی و گیاهی برای کنترل بواسیر و عدم یبوست استفاده کنید در دوران بارداری می باشد چرا که ممکن است بی حسی موضعی هم در این دوران مناسب نباشد و پزشکتان باید تصمیم بگیرد. بهتر است بعد از زایمان و بهتر شدن بخیه های زایمان درمان با لیزر را انجام دهید.

  26. سلام
    خسته نباشید. ببخشید اطلاع دارین بیمه های تکمیلی معمولا چند درصد هزینه رو پرداخت میکنن؟
    ممنون میشم یه حدودی بفرمایین

  27. سلام من میخوام برای ویزیت و معاینه بیام ولی خیلی خجالت میکشم میشه نحوه معاینه بواسیر توسط پزشک رو یه توضیحی بدین که به چه صورته

    1. سلام دوست عزیز
      برای معاینه مقعدی یا همان آنوسکوپی با انگشت و دستگاه آنوسکوپ انجام می شود. در ص.رتی که توده بیرون باشد مشاهده بیرون مقعد کافی است اما اگر مشکلات و زائده ها داخلی باشد و با چشم دیده نشود پزشک از دستگاه آنوسکوپ کمک می گیرد. پزشک قبل از اینکه انگشت اشاره خود را به آرامی داخل راست روده شما کند، دستکش می پوشد و روان کننده میزند. هیچ آمادگی لازم نیست. این روش معمولاً سریع و بدون درد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا