هزینه درمان شقاق با لیزرچقدره؟ قیمت جدید 1403💸

هزینه درمان شقاق با لیزر

💵هزینه درمان شقاق با لیزر در سال ۱۴۰۳ از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان شروع شده و با توجه به شدت علائم و اندازه شقاق ممکن است کم یا زیاد شود. 💵

مقایسه هزینه عمل شقاق و لیزر

هزینه درمان شقاق با لیزر از مواردی است که دغدغه بسیاری از افراد مبتلا به شقاق مقعدی بوده و با مشاهده علائم این بیماری اولین سوالی که ذهن آن ها را مشغول می کند اینست که هزینه عمل شقاق با لیزر چقدر است؟

هزینه عمل شقاق با لیزرهزینه جراحی سنتی شقاق
۵ الی ۱۰میلیون تومان(هزینه بیهوشی، بستری و نقاهت ندارد)۶الی ۱۵ میلیون تومان +هزینه بیهوشی، بستری، نقاهت و احتمال عود مجدد
درمان شقاق با لیزر بهتر است یا جراحی

آیا گوشت اضافه مقعدی هم با لیزر درمان می شود؟هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی چقدر است؟

گوشت اضافه مقعدی در اندازه های مختلف و در اثر بواسیر یا شقاق ممکن است در اطراف مقعد ظاهر شود که با لیزر به راحتی قابل برداشتن هست . هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی با توجه به اندازه آن متغیر است و باید ابتدا توسط پزشک ویزیت و معاینه شوید. ابتدا فیلم درمان گوشت اضافه مقعدی با لیزر را در کانال آپارات پرتو کلینیک مشاهده کنید.


برای اطلاع از هزینه درمان گوشت اضافه با لیزر تماس بگیرید: ☎️۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳☎️


شقاق مقعدی یا فیشر مقعدی از شایع ترین بیماری های نشیمنگاهی می باشد که به شکل یک بریدگی یا شکاف در سطح پوست اطراف مقعد ظاهر می شود و اگر با روش های مناسب به موقع درمان نشود موجب خونریزی و عفونت خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این بیماری و علائم آن مطلب زیر را بخوانید:

بیشتر بخوانید : درمان شقاق مقعدی با عسل تا چه اندازه مؤثر است؟

هزینه درمان شقاق مقعدی با لیزر
هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است

ممکن است در مراحل اولیه بیماری بتوانید با استفاده از دارو، پماد شقاق یا روش های خانگی درمان شقاق درد آن را تسکین دهید اما این راهکارها موقتی بوده و درمان قطعی شقاق مقعد، جراحی یا لیزر می باشد.

هزینه عمل شقاق با لیزر به موارد مختلفی تاثیر دارد که در ادامه به آن می پردازیم. بدون ویزیت و معاینه نمی توان قیمت لیزر شقاق را بیان کرد. برای تشخیص تفاوت های شقاق و بواسیر با هم، مطلب ۵ تفاوت شقاق و بواسیر را مطالعه نمایید.


همین حالا برای اطلاع از هزینه لیزر شقاق و تعیین وقت در بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران تماس بگیرید:

☎️ ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳ ☎️


هزینه درمان شقاق با لیزر به چه عواملی بستگی دارد؟

برآورد هزینه عمل شقاق با لیزر بر اساس فاکتورها و موارد مختلفی انجام می شود که در ادامه ذکر می کنیم:

  • شدت علائم شقاق مقعدی و اندازه فیشر
  • تعداد زخم مقعد ناشی از شقاق و حاد یا مزمن بودن فیشر
  • کلینکی که انتخاب می کنید و تجهیزات و امکانات آن
  • پزشک متخصص و دستمزدی که می گیرد.
  • آیا شقاق عفونت کرده است یا نه

نکته قابل توجه این است که اگر روش لیزر را برای درمان شقاق انتخاب نمایید فقط یک بار هزینه خواهید کرد و مطمئن هستید که عود مجدد ندارد. همچنین این روش نیازی به طی کردن دوران نقاهت ندارد و در کاهش هزینه درمان بسیار موثر است.

هزینه عمل شقاق در بیمارستان دولتی

اسفنکتروتومی یا همان عمل جراحی سنتی شقاق در بیمارستان با تیغ جراحی انجام می شود که ممکن است پس از مدتی مجدد بیماری عود کند و نیازمند درمان دوباره باشد.

جراحی سنتی شقاق

هزینه جراحی شقاق باید با توجه به هزینه های جانبی مثل هزینه آزمایش های قبل جراحی، هزینه داروی بیهوشی و متخصص بیهوشی، دستمزد جراح، هزینه اتاق عمل، بستری و نقاهت در بیمارستان و… حساب شود که مطمئناً “هزینه عمل شقاق در بیمارستان دولتی” در نهایت از هزینه عمل لیزر شقاق بیشتر خواهد شد.

هزینه عمل شقاق با لیزر در کلینیک بیشتر است یا لیزر شقاق در بیمارستان دولتی؟

هزینه عمل شقاق با لیزر ممکن است در نگاه اول بیشتر از هزینه جراحی به نظر برسد اما با در نظر گرفتن هزینه های جانبی جراحی و بستری شدن برای لیزر شقاق در بیمارستان دولتی خواهیم دید که هزینه لیزر شقاق به صرفه تر می باشد.

با این حال که هزینه لیزر شقاق در کلینیک توسط بیمه قابل پرداخت نمی باشد، اما باز هم در مقایسه با هزینه عمل شقاق در بیمارستان دولتی روش مقرون به صرفه تری می باشد. چرا که جراحی شقاق در بیمارستان شامل هزینه های جانبی متعددی مثل هزینه بستری شدن، دوران نقاهت طولانی و … می باشد.

همچنین با توجه به خصوصی یا دولتی بودن بیمارستانی که برای جراحی انتخاب می کنید ممکن است بیمه تمامی هزینه ها را پوشش ندهد و به جز بیمه خود شما نیز هزینه اضافی تری هم بپردازید.

اما با انتخاب روش لیزر فیشر مقعدی در یک جلسه بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سرپایی درمان خواهید شد در نتیجه دوره نقاهت و بستری شدن پس از جراحی، در لیزر درمانی وجود ندارد.


به غیر از مواردی که در مورد هزینه درمان ذکر کردیم انتخاب روش جراحی سنتی شقاق مقعدی، مدت زیادی است که منسوخ شده زیرا علاوه بر هزینه های اضافی و جانبی، جراحی شقاق همراه با درد زیادی برای بیمار می باشد و نتیجه درمان هم صد در صد قطعی نبوده و احتمال بازگشت و عود مجدد عارضه وجود دارد.


در پرتو کلینیک، لیزر شقاق مقعدی به صورت روزانه برای صدها بیمار انجام می شود که همگی آن ها با موفقیت درمان شده و با رعایت مراقبت های لازم احتمال بازگشت مجدد را تقریباً به صفر رسانده اند.



آیا بیمه هزینه لیزر شقاق را پرداخت می کند؟

همانطور که میدانید در قوانین بیمه اجتماعی، هزینه روش های سرپایی که بدون نیاز به بیهوشی ودر کمتر از ۶ ساعت انجام می شود و همینطور بیمار برای حداقل ۲ روز بستری نباشد، پرداخت نمی شود و بر عهده خود بیمار می باشد.

اما برخی از بیمه های تکمیلی بخشی از هزینه های درمان را پوشش می دهند که برای اطلاع دقیق باید از اداره بیمه سوال نمایید. در این صورت می توانید از پرتو کلینیک نامه ای با مهر پزشک متخصص دریافت کنید که بتوانید قسمتی از هزینه عمل شقاق با لیزر را از بیمه دریافت کنید.

سخن آخر اینکه در نهایت با توجه به وضع مالی و اهمیت سلامتی، این خود شما هستید که تصمیم می گیرید با روش جراحی درمان شوید یا اینکه با استفاده از لیزر؟ نباید گمان کنید که چون بیمه تامین اجتماعی هزینه درمان شقاق با لیزر را پرداخت نمی کند پس روش جراحی بهتر است! مزایای لیزر و طول درمان و نقاهت کوتاه مدت را به هیچ وجه نمی توان با روش پر خطر و دردناک جراحی مقایسه کرد.

سوالات متداول درباره هزینه لیزر شقاق

آیا بیمه هزینه عمل شقاق در بیمارستان دولتی را پرداخت می کند؟

بیمه تامین اجتماعی قسمتی از هزینه های جراحی در بیمارستان را متقبل می شود.

لیزر شقاق در بیمارستان دولتی هم انجام می شود؟

خیر بیشتر در کلینیک ها قابل انجام است. بیمارستان های دولتی معمولاً به دستگاه های لیزر مجهز نیستند.

هزینه لیزر شقاق بیشتر است یا جراحی؟

جراحی به دلیل هزینه های جانبی، بستری شدن و دوران نقاهت طولانی که دارد هزینه بر تر است.

آیا بیمه هزینه عمل شقاق با لیزر را پرداخت می کند؟

بیمه تامین اجتماعی خیر. اما برخی بیمه های تکمیلی بخشی از هزینه را پرداخت می کنند.

43 دیدگاه دربارهٔ «هزینه درمان شقاق با لیزرچقدره؟ قیمت جدید 1403💸»

  1. سلام من دچار شقاق مقعد شدم اندازه ی یه نخود گوشت اضافه کنار مقعدم زده بیرون یبوست هم دارم هر وقت مدفوع داشته باشم سریع زخم میشه وچند قطره خون روشن روی مدفوعم هست به دکتر متخصص هم مراجعه کردم معاینه شدم گفت با دارو برای معده وزخممت استفاده کنی خوب میشی ولی الان ۲۰ روزه معدم خیلی خو ب کار میکنه ولی چه اسهال یا چه یبوست باشم موقع مدفوع دوباره زخم میشه و خون ریزی ودرد سوزش دارم یه راهنمایی کنین ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      شقاق مقعدی معمولاً به شکا شکاف و بریدگی هست و بیرون زدگی به بواسیر یا هموروئید مربوط است که با دارو هم درمان نمی شود و باید یا جراحی شود یا لیزر که من لیزر را پیشنهاد میکنم.

  2. سلام من وسواس زیادی دارم و به همین خاطر موقع دفع مدفوع برای تمیز تز شستن خودم از انگشت هم استفاده میکنم و الان احساس میکنم مقعدم ترک خورده و زخم شده مثل شقاق مزمن چند قطره هم خون میاد من مشهد هستم و نمیتونم برای درمان بیام تهران لطفا راهنمایی کنین هزینه عمل شقاق با لیزر در مشهد چقدر میشه

    1. سلام دوست عزیز
      برای دفع مدفوع هیچ گاه از دست استفاده نکنید با اینکار مدفوع تان به حالت عادی دفع نمی شود و همیشه باید انما یا تنقیه انجام دهید. اگر خونریزی دارید حتما باید پزشک معاینه کند.
      اطلاعی از هزینه لیزر شقاق در مشهد نداریم.

  3. سلام من قبلا شقاق داشتم و بعد از استفاده انتی فیشر بهتر شدم حالا دوباره انگار برگشته و چند قطره خون هم روی دستمال میبینم ایا دوباره با انتی فیشر خوب میشه یا باید لیزر کنم میشه بگین هزینه عمل شقاق با لیزر چقدر است و ایا شما فقط در تهران هستین؟ من از شیراز باید بیام

    1. سلام دوست عزیز
      درمان شقاق با پماد و روش های خانگی دائمی نبوده و ممکن است برگردد بهتر است لیزر شقاق را انجام دهید. برای اطلاع از هزینه تماس بگیرین تا راهنمایی شوید. بله کلینیک در تهران هست برای مراجعه کنندگان از سایر شهرها در همان روز ویزیت و درمان انجام می شود.

  4. سلام وقت بخیر حدود سه روزه که گوشت اضافی لبه مقعدم درومده و خون و اینا هم نمیاد ازش ولی موقع اجابت مزاج درد خیلی زیادی دارم به همراه خارش . البته الان ۲ سالی میشه که دائم اسهال هستم ایا جراحی کنم بهتره یا لیزر؟ و هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی چقدره؟ من همه راه ها و دارو و پماد و اب گرم و ویتامین ای و عسل و …. امتحان کردم و هیچ نتیجه ای نگرفتم

    1. سلام دوست عزیز
      اسهال یکی از دلایل ایجاد گوشت اضافی مقعدی می باشد و بهتر است با لیزر برداشته شود. برای اطلاع از هزینه باید ویزیت و معاینه شوید.

  5. سلام دکتر من ۶ ماه پیش اومدم برای لیزر شقاق در تهران و توی کلینیک شما انجام دادم و خیلی هم راضی بودم فقط الان اگه یبوست باشم و برم برای اجابت مزاج خیلی سوزش داره به نظرتون پماد چی بزنم ؟ دیلتیژل ایا خوبه ؟ من راهم دوره و از ارومیه هستم لطفا راهنماییم کنین ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      حتما سعی کنید یبوست تان را کنترل کنید و همیشه اجابت مزاج منظم داشته باشید یبوست علت اصلی بیماری های مقعدی می باشد. پماد پماد دیلتیازم – تتراسایکلین هم موثر است.

  6. من شیراز هستم و ۶ ماهه که شقاق دارم میخام برای درمان بیام تهران ولی نمیدونم هزینه عمل شقاق با لیزر در شیراز ایا ارزون تر هست ؟ اخه اینجا دکتر متخصص نمی شناسم و میخام با لیزر درمان شم که فکر نکنم دستگاه های پیشرفته ای داشته باشن.

        1. سلام دوست عزیز
          بیرون زدگی معمولاً با پماد کامل از بین نمی رود و پماد یا دارو ممکن است کمی آن را کوچکتر کنند . بهترین راه لیزر برای برداشتن گوشت اضافه و بیرون زدگی می باشد.

    1. سلام من شیرازم و قبل عید قیمت گرفتم هزینه عمل شقاق با لیزر در شیراز حدود ۵ تومن بود الان نمیدونم بیشتر شده یا نه ولی فک کنم از تهران کمتر باشه البته امکانات و تجهیزات کلینیک ها هم متفاوته

  7. سلام من فقط گوشت اضافه دارم که میخام با لیزر بردارم ایا تو یک جلسه میشه؟ و اینکه هزینه درمان گوشت اضافه با لیزر چقدر با هزینه لیزر شقاق تفاوت دار؟ گوشت اضافه من در ناحیه مقعد نیست اصلا برای اون هم میتونم به کلینیک شما مراجعه کنم ؟ چن تا گوشت اضافه یا کلوئید تو قسمت قفسه سینه م دارم که میخام با لیزر بردارم

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه درمان گوشت اضافه با لیزر به تعداد و اندازه کلوئیدها بستگی دارد. با این شماره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید : ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

        1. سلام دوست عزیز
          پماد خاصی وجود ندارد که بیرون زدگی را به طور کامل از بین ببرد. با لیزر به راحتی برداشته می شود.

  8. من سالهاست که فعالیت سنگین. داشتم مدت ۲۵ سال اعتیاد به تریاک داشتم از وقتی که ترک کردم بی اختیار گاز روده خارج می‌شود اخیرأ بواسیر هم مبتلا شدم نمیتونم بشینم باید دراز بکشم رانندگی برایم مشکل شده از عمل ولیزر هم ترس دارم به خدا منزوی شده‌ام لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      اعتیاد به مواد مخدر یکی از علت های اصلی یبوست و در نتیجه بواسیر می باشد . عمل هموروئید با لیزر هیچ گونه درد و خونریزی ندارد و ترسی ندارد با بی حسی موضعی ناحیه بی حس می شود. بهتر است تا پیشرفت نکرده هرچه زودتر برای درمان اقدام نمایید. برای مشاوره رایگان با کلینیک تماس بگیرید:
      ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

  9. سلام اگر بیماری شقاق نباشه و فقط بیرون زدگی باشه هم با لیزر بر میدارین میشه یه کلینیک درمان گوشت اضافه در تهران یا کلوئید مقعدی معرفی کنید که هزینش هم مناسب باشه من فقط میخام این گوشت اضافی برداشته بشه و بیماری ندارم

  10. من کرج هستم و اینجا یک کلینیک رفتم برای لیزر شقاق خیلی هزینش بالاتر از اینی بود که شما زدین یعنی قیمت لیزر شقاق در کرج با تهران انقدر تفاوت داره ؟ من ۴ راه طالقانی کرج رفتم اما انگار تهران کلینیک های متنوع تری هست

    1. سلام دوست عزیز
      از کلینیک های کرج اطلاعی نداریم اما فاصله کرج تا تهران ۴۰ دقیقه هست و می توانید برای مشاوره تماس بگیرید یا یک جلسه حضوری برای ویزیت و معاینه تشریف بیارید کلینیک.

  11. سلام من دوبار زایمان طبیعی داشتم و الان بیرون زدگی بزرگی تو مقعدم دارم که بهم گفتن جراحی کنم خوب میشم ولی بعد از جراحی هم دوباره بیرون زدن الان میخام لیزر کنم میخاستم بدونم همزمان میشه شقاق و هم گوشت اضافه بیرون زدگی رو با هم لیزر کنم اونوقت قیمت لیزر شقاق چقدر میشه حدودا ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      بله همزمان با لیزر شقاق یا بواسیر بیرون زدگی هم برداشته می شود. برای هزینه باید معاینه شوید در ایتدای همین مطلب هزینه حدودی را گفته ایم.

  12. سلام من ۱۰ روزه که زایمان طبیعی کردم و بعد از اون از واژنم یه گوشتی بیرون زده میخاستم بدونم علت بیرون زدگی گوشت از واژن بعد از زایمان طبیعی چی هست و چجوری درمان میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      معمولاً در زایمان طبیعی به دلیل فشار وارد شده به واژن بعد از مدتی که ترمیم می شود چین های اون ناحیه به شکل بیرون زدگی دیده می شود نیازی به کار خاصی نیست و بعد از مدتی درست می شود. ورزش های مخصوص لگن مثل تمرین کگل را انجام دهید کمک کننده است.

  13. سلام وقت بخیر من ۱ ماه بیشتر هست که زایمان طبیعی داشتم و بعده اون یه تیکه از واژنم به شکل مثلثی بیرون زده میخاستم بدونم آیا خطرناکه و باید درمان بشه و بخیه بخوره؟ یا اینکه نیازی نیست؟
    ۳روز بعده زایمان هم بخیه ام توی خونه افتاد و دیگه دکتر نرفتم برای بخیه ها

  14. سلام من دو ماه پیش بعد از زایمان طبیعی کلی بخیه زدن بهم و امروز دیدم که یه بیرون زدگی از واژنم هست و روی لبهای کوچیک و بزرگ شبیه گوشت اضافی هست و میره داخل و گاهی میاد بیرون رنگش صورتی و درد خاصی هم نداره به نظرتون زگیل تناسلیه یا گوشت اضافی هست و چطوری از بین میره؟

    1. سلام دوست عزیز
      اگر افتادگی رحم نباشد ممکن است با گذشت زمان از بین برود. به دلیل فشار زایمان ایجاد می شود. برای تشخیص دقیق تر به یک متخصص زنان مراجعه کنید. احتمال زگیل تناسلی بسیار کم است اگر همسرتان ناقل نباشد.

  15. سلام علت و درمان بیرون زدگی گوشت اضافه مقعدی زنان چی هست؟ خانم من بعد از زایمان اینطوری شد و برای درمان هم نمیخاد عمل کنه اما توی دفع اذیتش میکنه

    1. سلام دوست عزیز
      در بارداری و یا زایمان طبیعی به علت یبوست و زور زدن هنگام زایمان طبیعی این عارضه برای اکثر خانمها اتفاق می افتد اگر زایمان طبیعی نداشته اند ممکن است به دلیل یبوست در بارداری ایجاد شده باشد. برای درمان هم بهترین گزینه لیزر است که باید توسط یک متخصص انجام شود زیرا ناحیه مقعد حساس است و احتمال انتقال عفونت و باکتری های موجود در مدفوع وجود دارد.

  16. سلام ممکنه که شقاق و گوشت اضافه مقعدی هم همراه با هم باشه؟و همزمان با هم درمان میشه ؟میشه بگین هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی چقدر هست و ایا بیمه قبول میکنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله ممکنه شقاق بیرون زدگی هم داشته باشد که همزمان با هم با لیزر درمان می شود. برای هزینه هم باید ویزیت و معاینه شوید تا بر اساس شدت و اندازه عارضه هزینه توسط پزشک مشخص شود.

  17. سلام چرا هزینه عمل شقاق با لیزر در مشهد انقدر گرونش ده من پارسال قیمت گرفت ۵ تومن بود الان میگن ۱۵ تومن 😢 فک کنم بیام تهران به صرفه تره باشه برام

  18. سلام من کنار سوراخ مقعدم گوشت اضافه دارم و اصلا درد و اینا نداره فقط میخوام اون زائده برداشته بشه هم با همین هزینس؟هزینه درمان گوشت اضافه با لیزر در تهران چقدره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا