بهترین دکتر جراح و متخصص فیستول در تهران👨‍⚕️

بهترین جراح فیستول

فیستول مقعدی بیماری آزار دهنده و دردناکی است که با ترشحات عفونی، خونریزی، بوی بد و احساس درد شدید در اطراف مقعد همراه است. وقتی فردی به این بیماری دچار می شود معمولاً به دنبال بهترین جراح فیستول و یک دکتر متخصص می گردد تا بدون هیچ درد و عوارضی درمان شود.

برای مراجعه آسان تر و دسترسی راحت تر به بهترین کلینیک لیزر فیستول در تهران می توانید از لینک نقشه زیر استفاده کنید:

نقشه بهترین کلینیک لیزر فیستول در تهران

پس این سوال برای او پیش می آید که برای فیستول به چه دکتری مراجعه کنیم و یا برای درمان فیستول به چه پزشکی مراجعه کنیم ؟ مراجعه به بهترین دکتر برای درمان فیستول اقدام مهمی در درمان بیماری می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین جراح فیستول و پزشک متخصص فیستول را بگوییم.

بیشتر بخوانید: استفاده از روش vaaft برای درمان فیستول و مزایا و معایب آن

بهترین جراح فیستول در تهران
بهترین دکتر فیستول در تهران

بیماری فیستول عارضه ای است که با ایجاد سوراخ در اطراف مقعد باعث خروج چرک و خوناب می شود. از دلایل اصلی فیستول مقعدی می توان به آبسه مقعدی درمان نشده اشاره نمود. برای آشنایی بیشتر با این بیماری می توانید مطلب فیستول مقعدی را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید : فیستول مقعدی چیست

چه زمانی باید به جراح فیستول مراجعه نمود؟

پیش از هر چیزی به شما توصیه میکنیم که فیستول را جدی بگیرید و با مشاهده علائم جزئی و کوچکترین نشانه های این بیماری در پی درمان آن باشید. از آنجایی که فیستول یک بیماری عفونی می باشد با گذشت زمان و تاخیر در درمان عفونت آن گسترش یافته و در نتیجه درمان هم سخت تر می شود.

توجه داشته باشید که سعی نکنید با روش های درمان خانگی فیستول و داروی چرک خشک کن فیستول را در خانه درمان کنید. این بیماری فقط با جراحی و لیزر قابل درمان می باشد که باید توسط دکتر فیستول انجام شود.

بیشتر بخوانید :  درمان فیستول مقعدی با لیزر

بهترین جراح فیستول در تهران کیست؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که “برای فیستول به چه دکتری مراجعه کنیم” ؟ و یا بهترین دکتر فیستول در تهران چه پزشکی است؟ منظور ما از “دکتر فیستول”، پزشک متخصصی است که تجربه و مهارت کافی را در درمان بیماری های نشیمنگاهی و مقعدی داشته باشد. متخصص جراح عمومی معمولاً پاسخ این سوال است اما ممکن است شما به متخصص گوارش و یا دکتر داخلی مراجعه کرده باشید و این پزشکان فیستول را در شما تشخیص داده و شما را به جراح عمومی ارجاع می دهند، چرا که تنها روش درمان فیستول مقعدی، لیزر و یا جراحی می باشد.

بهتر است از همان ابتدا به یک جراح عمومی مراجعه کنید تا در وقت و هزینه هم صرفه جویی کرده باشید.

موقع انتخاب بهترین جراح فیستول مقعدی با لیزر، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید توجه به مهارت و تجربه و تخصص پزشک می باشد. به دلیل حساس بودن ناحیه مقعد باید پزشکی را انتخاب کنید که کمترین عوارض را پس از درمان داشته باشد. در صورت امکان بهتر است که از بیمارن قبلی پزشکی که انتخاب کرده اید تحقیق و پرس و جو کنید و مطمئن شوید که بهترین جراح فیستول را انتخاب کرده اید.

از دانش به روز پزشک خود اطمینان حاصل کنید چرا که کار با لیزر و تجهیزات آن نیاز به علم به روز و تبحر خاصی دارد.

اگر از بیمارستان برای جراحی اقدام نمایید ممکن است برای چند ماه بعد نوبت درمان به شما بدهند که این مورد در روند بهبودی و درمان فیستول به شدت مضر است چرا که در این زمان فیستول روز به روز پیشرفت می کند و عفونت آن گسترش می یابد.

بیشتر بخوانید : عکس فیستول مقعدی

بهترین جراح فیستول چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی ها و مشخصات بهترین جراح فیستول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پزشکی که انتخاب می کنید باید دارای تخصص گوارش و یا جراح عمومی باشد.

سابقه درخشانی از نظر بیماران و درمان های موفقیت آمیز و بدون بازگشتی داشته باشد.

هنگام معاینه و ویزیت و انتخاب روش درمان دکتر فیستول باید بیمار را به خوبی از مراحل و روند درمان، احتمال عوارض بعد از درمان، دوره نقاهت و …. آگاه کند.

جراحی سنتی در گذشته روشی بود که برای بیماری فیستول به کار گرفته می شد اما امروزه به لطف لیزر، درمان این بیماری بسیار راحت گشته و با کمترین عوارض و به صورت سرپایی در پرتو کلینیک قابل انجام است.

بهترین جراح فیستول با لیزر در تهران

بهترین جراح فیستول
بهترین جراح عمل فیستول در تهران

دکتر …. عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای بورد تخصصی جراحی است و با سالها تجربه در زمینه درمان بیماریها نشیمنگاهی از جمله درمان کیست مویی، بواسیر، شقاق و درمان فیستول با لیزر به یک متخصص مجرب و درجه یک تبدیل شده است.

اگر برای درمان فیستول خود به دنبال بهترین متخصص فیستول در تهران هستید دکتر … و پرتو کلینیک آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند. تنها در یک جلسه و بدون درد و خونریزی فیستول خود را درمان نمایید.

همچنین قبل از ویزیت می توانید به صورت تلفنی با مشاوران پرتوکلینیک تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید:

چرا پرتو کلینیک را برای درمان فیستول پیشنهاد می دهیم:

  • پرتوکلینیک یک مرکز تخصصی لیزر است که فط در زمینه بیماری های نشیمنگاهی به صورت تخصصی فعالیت دارد و از پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات و دستگاه های لیزر استفاده می کند.
  • دارای مشاوران حرفه ای که به صورت رایگان پاسخگوی سوالات تلفنی شما هستند.
  • پس از مراجعه و ویزیت روند نوبت دهی و درمان به سرعت انجام می شود و بیمار بدون هیچ گونه معطلی درمان می شود.
  • هزینه درمان فیستول با لیزر در پرتو کلینیک نسبت به سایر مراکز مقرون به صرفه می باشد و بر اساس تعرفه های وزارت بهداشت است.
  • داشتن سابقه درخشان و جراحی های موفقیت آمیز از نظر بیماران

بیشتر بخوانید : انواع عمل فیستول

هنگام مراجعه به متخصص فیستول چه سوالاتی باید بپرسیم؟

قبل از اینکه برای درمان فیستول مقعدی به پزشک جراح مراجعه کنید بهتر است سوالاتی که باید بپرسید را یادداشت کنید و از پزشک خود بپرسید:

درباره بیماری های زمینه ای که دارید و همینطور داروهایی که مصرف می کردید و یا مصرف می کنید به پزشک خود اطلاعات دهید.

علائمی که با دیدن آن ها به فیستول پی برده اید را به پزشک بگویید.

این سوالات مهم را نیز حتما از دکتر فیستول بپرسید:

  • کدام روش درمان برای فیستول من بهتر نتیجه می دهد؟
  • بعد از چه مدتی بهبودی حاصل می شود؟
  • دوره نقاهت پس از عمل فیستول و یا لیزر فیستول چقدر است؟
  • در این دوران چه مواد غذایی را باید مصرف کنم و موارد پرهیز غذایی کدام است؟

سوالات متداول درباره بهترین جراح فیستول

برای درمان فیستول در تهران به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

در انتخاب بهترین دکتر و جراح لیزر فیستول در تهران باید به تجربه و سابقه و مهارت پزشک متخصص توجه داشته باشید.

پس از معاینه و ویزیت امکان درمان در همان روز و در یک جلسه هم ممکن است؟

در صورتی که کلینیک شلوغ نباشد و در زمان تعیین شده مراجعه کرده باشید بله ممکن است و در همان روز هم درمان می شوید.

چطور می توانم از پرتو کلینیک برای لیزر فیستول مقعدی وقت بگیرم؟

مشاوران ما از ۸ صبح تا ۲۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. تماس با ما :
۰۲۱-۸۶۰۸۴۹۷۳

34 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دکتر جراح و متخصص فیستول در تهران👨‍⚕️»

  1. سلام من خیلی وقته فیستول داشتم و دکتر گفتن باید فیستولوتومی انجام بدم ایا شما روش دیگه ای پیشنهاد میکنین و اینکه کلینیک توی تعطیلات هم باز هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      باید معاینه و ویزیت شوید تا با توجه به نوع بیماری و شدت آن بهترین درمان را پیشنهاد دهیم اما به طور کلی پیشنهاد اکثر پزشکان جهان درمان با لیزر به دلیل قطعی بودن و نداشتن عوارض می باشد. خیر روزهای تعیطب رسمی کلینیک بسته است.

  2. لیزر فیستول در تهران تو پرتو کلینیک هم انجام میشه؟ من خیلی تعریفشونو شنیدم و واقعا مثل اینکه بهترین جراح فیستول و دارند تو این کلینیک

  3. من مشکل فیستول داشتم ولی خودم نمیدونستم چیه رفتم دکتر پوست بهم گفتن که تخلیه میکنن ولی تشخیص نداد که فیستول هست ایا شما راه دیگه ای برای درمان انجام میدین؟

    1. سلام دوست عزیز
      در کلینیک ما کلیه بیماری های نشیمنگاهی مانند فیستول و … با لیزر و طبق اخرین متدها درمان می شود بهتر است به پزشک متخصص جراح فیستول مراجعه کنید نه دکتر پوست.

  4. من اصفهان هستم و باید عمل فیستول انجام بدم ایا جراح خوب فیستول توی اصفهان میشناسین بهم معرفی کنین

    1. سلام دوست عزیز
      خیر اطلاعی نداریم اما می توانید برای تعیین وقت تماس بگیرید و در همان روز درمان شوید و به شهر خود بازگردید.

  5. من یه جوش بزرگ چرکی اطراف مقعدم داشتم که عفونت ازش خارج شد اما دوباره شبیه جوش مقعدی مونده به نظرتون ممکنه فیستول باشه و برای درمان فیستول به چه پزشکی مراجعه کنیم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      باید توسط پزشک متخصص جراح فیستول معاینه و ویزیت شوید ممکن است به فیستول تبدیل شود. برای تعیین وقت با کلینیک تماس بگیرید: ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

  6. من برای لیزر فیستول از کانادا اومده بودم ایران کلینیک پرتو کارشون عالی بود و به نظرم اینجا بهترین جراح فیستول در تهران و دارند مشکلم برای همیشه حل شد. در حالی که قبلا چن باری عمل های ناموفق داشتم

    1. سلام سوسن جان شما سلام علایم اولیه تون چی بود

      منم ابسه زده بود کنار مقعدم رفتم دکتر گف فیستوله

      کوچیکتر از نخوده میشه یکم توضیح بدین

      از علایمتون و جراحیتون دقیقا چطوری بود چن روزه مرخص کردن بیهوش کردن؟

  7. سلام وقت بخیر میخاستم یه متخصص فیستول در تهران سمت غرب بهم معرفی کنید که تخصصش با لیزر باشه من چن باری عمل کردم ولی هربار بعد از یه مدت دوباره عود کرده و برگشته

  8. من هفته دیگه نوبت عمل فیستول دارم میخاستم از تجربه عمل فیستول با لیزر بهم بگین دوستان کیا عمل فیستول انجام دادن و آیا خیلی درد داره و بعدش تا چه مدتی نمی تونم به کارهای شخصیم برسم

    1. سلام دوست عزیز
      تجربه عمل فیستول با لیزر را از زبان بیمارانی که در پرتو کلینیک معالجه شدند : احتمال بازگشت فیستول بعد از عمل با لیزر بسیار کم تر است. درد حین لیزر خیلی کمتر از درد خود فیستول می باشد و با بی حسی موضعی که انجام می شود چیزی حس نمی شود. بعد از عمل حتما داخل آب و بتادین بنشینید. جای زخم و رد عمل پس از لیزر باقی نمی ماند.

  9. سلام دوستان . کیا عمل فیستول انجام دادن تا حالا؟ چند سال گذشته؟ احتمال عود داره؟

    و اینکه اگر فیستول به موقع درمان نشه چی میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      درمان با لیزر معمولاً احتمال عود ندارد اگر مراقبت های لازم که پزشک می گوید را درست انجام دهید. در صورت عدم درمان فیستول عفونی شده و ممکن است عفونت به سایر جاهای بدن هم سرایت کند. همچنین تعداد فیستول ها و طول فیستول بیشتر شده و روند بهبودی و درمان سخت تر و پیچیده تر خواهد شد.

  10. سلام من ۲۵ سالمه و از مدتی پیش به فیستول دچار شدم و پزشک گفت که باید حتما عمل بشه ولی من از دیروز زونا هم گرفتم و کنار زخم فیستول چن تا دونه زده شده که اصلا نمیدونم چیه ولی خیلی میسوزه و درد داره حتی سرویس هم به زور میرم کمرم خیلی درد میکنه هم دور فیستول درد دارم به نظرتون باید چیکار کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بهتر است ابتدا زونای خود را درمان کنید تا علائم و دونه های زونا از بین بروند و سپس برای درمان فیستول با لیزر اقدام نمایید.

  11. سلام وقت بخیر میشه راهنمایی کنید نظرتون درباره درمان فیستول با نخ ستون چی هست و ایا این روش خوبیه؟ ایا با نخ کامل تخلیه میشه فیستول ؟ من قبلا یه بار دوسال پیش جراحی کردم ولی بازم عود کرد و بهم گفتن اگر دوباره جراحی کنم امکان اینکه تنگی مقعد بگیرم هست. به نظرتون چیکار کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      روش پیشنهادی پرتو کلینیک و اکثر پزشکان لیزر فیستول مقعدی می باشد که عوارض کمتری و احتمال عود مجدد پایین تری هم دارد.

  12. سلام من ۵ساله که فیستول دارم و خیلی خسته شدم از این بیماری حتی ۲ بار هم عمل جراحی کردم اما نه با لیزر خودش خوب میشه و دوباره برمیگرده و عفونت میکنه لطفا راهنماییم کنید چکار کنم دیگه خسته شدم

  13. سلام من برای فیستول آنال یک سال قبل جراحی کردم اما دوباره برگشته و عود کرده یه دکتر جراح رفتم بهم گفت اگه جراحی فیستول انجام بدم امکان تنگ شدن دهانه مقعد هست و لیزر کنم اما نمیدونم تو مشهد کجا برم میشه لطفا راهنمایی کنید بهترین جراح فیستول در مشهد رو معرفی کنین ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      در روش لیزر عوارضی مثل بی اختیاری یا امکان عود مجدد به حداقل می رسد و بعد از جراحی سنتی اگر انجام داده باشید باید بافت های اطراف معاینه شود تا اگر اسیب ندیده باشد دوباره با لیزر درمان شوید اما ممکن است به دلیل اسیب ناشی از جراحی امکان لیزر هم نباشد باید حضوری ویزیت و معاینه شوید.
      خیر در مشهد جراح فیستول نمی شناسیم.

  14. سلام وقت بخیر من یک سال قبل جراحی فیستول کردم ولی هنوز هم ترشح و خونابه میاد و چن تا دکتر رفتم هم تهران هم شیراز اما میگن که عود نکرده و اگه دوباره بخام عمل کنم امکان بی اختیاری هستش به نظرتون چیکار کنم ایا میتونین بهترین جراح فیستول در شیراز و معرفی کنین برم پیشش

    1. سلام دوست عزیز
      یک سال زمان زیادی است و معمولاً حدود یک الی دو ماه خروج ترشحات و خونابه طبیعی می باشد. بهتر است با جراح خود مشورت نمایید. متاسفانه در شیراز دکتر جراح فیستول نمیشناسیم.

  15. دوستان سلام من از این کلینیک وقت گرفتم هفته دیگه برای جراحی فیستول میخاستم بدونم تو پرتو کلینیک کیا عمل فیستول انجام دادن ؟ میشه از تجربه لیزر فیستول بگن خیلی استرس دارم

    1. سلام دوست عزیز
      بی حسی موضعی تزریق می شود و هیچ دردی حین عمل حس نمی کنید در صورت رعایت مراقبت های بعد از عمل که پزشک به شما می گوید مشکلی پیش نخواهد امد و کاملا درمان می شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا