هزینه درمان کیست مویی با لیزر+ قیمت ۱۴۰۳{بیمه تکمیلی}

هزینه درمان کیست مویی با لیزر

هزینه لیزر کیست مویی در سال ۱۴۰۲ از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان شروع می شود و بسته به شدت علائم و اندازه کیست ها هزینه دقیق توسط پزشک تعیین می شود.

هزینه درمان کیست مویی با لیزر یکی از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی های افرادی است که برای درمان کیست مویی (کیست در قسمت بالای خط باسن و یا دنبالچه) خود به جای روش های سنتی و پر خطر، روش ایمن و بدون بازگشت لیزر را انتخاب کرده اند.

💡 بیماری کیست مویی چیست و چگونه درمان می شود؟

از طرفی حاضر به رفتن زیر تیغ عمل جراحی کیست مویی نیستند و از طرفی دیگر تا صحبت از لیزر کیست مویی می شود فکر هزینه های آن هستند و این سوال که هزینه درمان کیست مویی با لیزر چقدر است ذهن آنها را مشغول می کند. چرا که عموم افراد تصورشان از لیزر درمانی گران بودن و هزینه بالای آن می باشد. در تصویر زیر هزینه عمل مو برگشتی در دو روش عمل سرپایی کیست مویی سنتی و لیزر با هم مقایسه شده اند:

مقایسه هزینه لیزر کیست مویی و هزینه جراحی

هزینه درمان کیست مویی با لیزر” را به طور قطع نمیتوان بیان کرد زیرا بسته به نوع و اندازه ی آن دارد. هزینه ی لیزر کیست مویی نسبت به جراحی کیست مویی بسیار پایین تر است و علاوه بر آن مزایای بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت و هزینه دقیق لیزر سینوس پیلونیدال میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

با توجه به عوارض عمل نکردن کیست مویی بهتر است هرچه سریعتر برای درمان آن اقدام کنید. چرا که با گذشت زمان فقط روند بهبودی و طول درمان پیچیده تر خواهدشد.


اطلاع از هزینه دقیق و مشاوره رایگان :


در این مطلب از سایت پرتو کلینیک همراه ما باشید تا هزینه درمان کیست مویی با لیزر در تهران و شرایط بیمه تکمیلی و سایر موارد تاثیرگذار بر هزینه لیزر را با هم بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: چه پمادی برای کیست مویی خوب است؟

هزینه لیزر کیست مویی در تهران چقدر است؟

هزینه عمل کیست مویی با لیزر
هزینه جراحی کیست مویی با لیزر

ممکن است که در مراحل ابتدایی و اولیه این بیماری گمان کنید نیازی به درمان ندارید اما باید بدانید که با پیشرفت سینوس و زیاد شدن عفونت و چرک داخل آن امکان عفونی شدن خون هم وجود دارد و هرچه سریع تر باید با استفاده از لیزر یا جراحی، عفونت زیر پوست و محتویات داخل کیست تخلیه شود.

اکثر بیماران در توجیه برای دیر اقدام کردن جهت درمان کیست مویی خود دو دلیل ترس از تیغ جراحی و هزینه بالای لیزر را عنوان می کنند. لیزر روش نوینی است که عوارض و خطرات تیغ جراحی را ندارد و در مدت زمان کمی با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی در مطب قابل انجام می باشد.

در لیزر کیست مویی بیمار هیچ گونه درد و خونریزی که در جراحی سنتی هست را حس نمی کند و امکان بازگشت و عود مجدد بیماری نیز نزدیک به صفر می باشد.

عود کردن مجدد کیست مویی پس از جراحی سنتی بسته به رعایت مراقبت های ویژه در دوره نقاهت بعد از عمل کیست مویی و تغذیه و نحوه خوابیدن بیمار دارد در صورتی که بعد از عمل لیزر این مراقبت ها شدید نیست.

اما در مورد اینکه هزینه جراحی کیست مویی با لیزر چقدر است باید بگوییم امکان تعیین هزینه مشخص و دقیق بدون معاینه و ویزیت بیمار توسط پزشک وجود ندارد. باید دکتر کیست مویی شما را معاینه کند و بر اساس شدت علائم و گسترش عفونت، هزینه لیزر کیست مویی را به شما بیان کند.

می توانید برای مشاوره رایگان و تعیین وقت لیزر با پرتوکلینیک تماس بگیرید: ☎️ ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳ ☎️

عوامل موثر بر هزینه عمل کیست مویی با لیزر

هزینه جراحی کیست مویی با لیزر
هزینه جراحی کیست مویی با لیزر چقدر است

هنگام مراجعه بیمار به پزشک برای ویزیت و معاینه، تخمین هزینه لیزر کیست مویی توسط پزشک به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه چند مورد از آن ها را ذکر می کنیم:

  • هزینه درمان کیست مویی با لیز به انتخاب پزشک و میزان دستمزد او بستگی دارد.معمولاً پزشکان خبره هزینه بالاتری نسبت به سایرین دریافت می کنند.
  • انتخاب نوع روش درمان (لیزر، جراحی باز، جراحی بسته)
  • طول دوران نقاهت و بستری در بیمارستان
  • شدت عفونت و عمق کیست
  • اندازه و تعداد کیست
  • کلینیک یا بیمارستانی که برای درمان انتخاب کرده اید.
  • موقعیت فیزیکی مطب یا کلینیک: برای مثال هزینه درمان کیست مویی با لیزر در کرج با هزینه درمان کیست مویی با لیزر در شیراز متفاوت است و ممکن است هزینه عمل کیست مویی در تهران نسبت به سایر شهرها کمی گران تر باشد. همچنین هزینه لیزر در مطب یا کلینیک خصوصی نسبت به بیمارستان های دولتی بیشتر است.

هزینه درمان کیست مویی با لیزر بیشتر است یا هزینه جراحی آن در بیمارستان؟

باید بگوییم که برعکس تصور اکثر افراد، تفاوت زیادی بین هزینه لیزر کیست مویی و درمان آن با روش جراحی وجود ندارد. در روش جراحی به دلیل وجود مراقبت های قبل و پس از عمل، بیمار باید هم یک روز قبل و هم یک روز پس از جراحی در بیمارستان بستری بماند.

پس از مرخص شدن از بیمارستان نیز باید به مدت دو هفته دوره نقاهت و استراحت را در منزل طی کند و قادر به انجام فعالیت های روزمره نخواهد بود.

در مجموع اگر بخواهیم هزینه لیزر کیست مویی در تهران را با هزینه جراحی آن مقایسه کنیم: هزینه های بستری در بیمارستان، هزینه پانسمان کیست مویی، قیمت دارو، مراقبت های پس از جراحی در دوره نقاهت، هزینه انجام آزمایشات و بدتر از همه احتمال بازگشت بیماری و یا چرک و عفونت محل کیست از هزینه لیزر سینوس پیلونیدال بیشتر می شود. درمان کیست مویی با لیزر فقط یک بار انجام می شود و نیازی به طی کردن دوره نقاهت و یا بستری شدن در بیمارستان ندارد و احتمال عود بیماری نیز تقریباً صفر می باشد.

هزینه لیزر کیست مویی با بیمه تکمیلی

یکی دیگر از سوالات بیماران برای درمان با لیزر این است که آیا بیمه هزینه لیزر سینوس مویی را پرداخت می کند و یا اینکه آیا امکان لیزر کیست مویی با بیمه تکمیلی وجود دارد یا نه ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیمه تامین اجتماعی هزینه لیزر کیست مویی را پرداخت نمی کند اما در مورد بیمه تکمیلی ممکن است بخشی از هزینه های درمان را پراخت کند که برای اطلاع از شرایط آن باید با نامه از پزشک خود و همراه داشتن مدارک لازم، به مرکز بیمه تکمیلی نزدیک محل خود مراجعه نمایید.

به طور کلی بیمه برای جراحی و عمل های کمتر از ۶ ساعت و بدون نیاز به بیهوشی مثل لیزر، هزینه ای را پرداخت نمی کند.

سوالات متداول درباره هزینه درمان کیست مویی با لیزر

آیا امکان قسط بندی هزینه عمل کیست مویی با لیزر در دو مرحله وجود دارد؟

خیر. متاسفانه امکان پذیر نمی باشد.

به صورت تقریبی هزینه لیزر کیست مویی در تهران چقدر می شود؟

هزینه لیزر کیست مویی در سال ۱۴۰۲ از ۵ میلیون تومان می باشد اما به عوامل مختلفی مثل شدت علائم و اندازه کیست ها بستگی دارد.

آیا بیمه هزینه جراحی کیست مویی با لیزر در بیمارستان خصوصی را پرداخت می کند؟

بیمه تامین اجتماعی خیر. اما ممکن است بیمه تکمیلی بخشی از هزینه درمان را پوشش دهد.

30 دیدگاه دربارهٔ «هزینه درمان کیست مویی با لیزر+ قیمت ۱۴۰۳{بیمه تکمیلی}»

  1. سلام میشه بگین هزینه عمل کیست مویی با لیزر حدوداً چقدره برای یه کیست تقریبا متوسط؟ من راهم دوره نمیتونم برای معاینه و ویزیت بیام میخاستم اول هزینشو بدونم

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه عمل کیست مویی با لیزر پس از ویزیت و معاینه توسط پزشک مشخص می شود اما معمولاً از حدود ۳ میلیون شروع می شود و بستگی به تعداد، اندازه و شدت کیست ها دارد.

  2. سلام یعنی به نظر شما هزینه جراحی کیست مویی به صورت سنتی بیشتر از هزینه لیزر کیست مویی میشه؟من برای هفته دیگه وقت جراحی سنتی گرفتم ولی الان مردد شدم که با لیزر انجام بدم

    1. سلام دوست عزیز
      ببینید هزینه جراحی سنتی ممکن است در نگاه اول در مقایسه با لیزر پایین تر باشد اما شما هزینه های جانبی مثل بستری شدن در بیمارستان، هزینه بیهوشی، دوران نقاهت، عوارض بازگشت آن و درمان مجدد را اگر در نظر بگیرید بله هزینه جراحی سنتی بیش از لیزر می شود.

  3. من از اراک میخام بیام برای لیزر کیست مویی کلینیک شما میخاستم بدونم هزینه لیزر کیست مویی در تهران با شهرهای دیگه چقدر تفاوت داره و ایا گرونتر هست تهران؟

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه لیزر کیست مویی با توجه به انتخاب پزشک و کلینیک در هر شهری متفاوت بوده و نمی توان گفت در تهران گرانتر از سایر شهرها می باشد.

  4. سلام دوستان کسی میدونه هزینه لیزر کیست مویی در بیمارستان میلاد تهران چقدره و ایا پزشکاش خوبن یا این کلینیک های خصوصی بهترن؟ برای پدرم میخاستم خیلی اذیت میشه و سنش هم بالاست اما میگه هزینه لیزر توی کلینیک ها خیلی بالا در میاد

    1. سلام دوست عزیز
      از هزینه لیزر کیست مویی در بیمارستان میلاد تهران اطلاعی نداریم اما هزینه کلینیک با بیمارستان در مقایسه با امکانات و تجهیزات کلینیک و هزینه های جانبی بیمارستان، کلینیک مقرون به صرفه تر می باشد.

  5. من سرباز هستم و کیست مویی دارم میخاستم بدونم اگه توی خدمت این عمل و انجام بدم بیمه سربازی هزینه لیزر کیست مویی و پرداخت می کنه؟

    1. سلام دوست عزیز
      به طور کلی بیمه هزینه عمل های سرپایی و کمتر از ۶ساعت را پرداخت نمی کند اما بیمه تکمیلی ممکن است بخشی از هزینه ها را پرداخت کند. می توانید پس از مراجعه و درمان نامه از پزشک بگیرید و به شعبه بیمه تکمیلی خودتان مراجعه کنید.

  6. سلام من چند ماهه که کیست مویی دار م و میخام جراحی کنم ولی توی سیستان بلوچستان هستم و اینجا اصلا کلینیک و متخصص با تجربه ای نیست الان میخاستم بدونم دقیقا هزینه عمل کیست مویی با لیزر چقدر هست که برنامه ریزی کنم و اینکه ایا هزینه جراحی در بیمارستان میلاد کمتر از کلینیک شماست؟

    1. سلام دوست عزیز
      در مورد هزینه جراحی در بیمارستان میلاد اطلاعی نداریم اما هزینه لیزر کیست مویی در کلینیک ما از ۴ میلیون تومان شروع می شود و نسبت به اندازه و شدت وخامت کیست هزینه متغیر است.

      1. سلام من حدود یه سال هست که کیست مویی دارم سفتریاکسون اوایل مصرف میکردم خوب میشد اما الان هیچ تاثیری ندازه از سیستان و بلوچستان

        1. سلام دوست عزیز
          اگر کیست موییشرفت کند با داروهایی مثل سفتریاکسون Ceftriaxone درمان نمی شود و بهتر است برای درمان با لیزر اقدام نمایید تا عفونت آن در بدن پخش نشده است.

  7. سلام من از مشهد میخام بیام و یک روز فقط وقت دارم که سرپایی عمل کنم برای گرفتن وقت اگه تماس بگیرم هزینه عمل مو برگشتی و دقیق بهم میگین؟ یا اینکه برای قیمت هم باید حضوری بیام تهران ؟ و اینکه منظورتون از عمل سرپایی کیست مویی چیه میشه یکم توضیح بدین

    1. سلام دوست عزیز
      در حال حاضر هزینه لیزر از ۴ میلیون تومان تا حدود ۸ میلیون تومان متغیر است و برای تعیین هزینه دقیق باید معاینه شوید.

  8. سلام من دکتر بهم گفت کیست مویی مو با لیزر درمان کنم ولی چن نفر بهم گفتن که لیزر امکان عود و بازگشت هم داره میخاست بدونم هزینه لیزر کیست مویی و بیمه هم میده یا اینکه بیمه فقط جراحی و قبول میکنه؟ یکی از اشناها پارسال عمل جراحی سنتی کیست مویی و انجام داده بود با بیهوشی شده بود ۳ تومن هزینش

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه لیزر کیست مویی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. امکان عود و بازگشت در این روش خیلی کمتر از روش جراحی می باشد.

  9. سلام پسرم ۱۷ سالشه حدود یه سال بیشتر که کیست مویی داره ناحیه باسنش چهارتا حفره پیداشده که انگشت توفرو میره گاهی توش موجمع میشه یه چند وقت سفیکسیم ۴۰۰ میخورد بهترشده بود ولی باز بدتر شده چیارکنیم

    1. سلام دوست عزیز
      به هیچ وجه مصرف انتی بیوتیک را طولانی مدت خودسر مصرف نکنید عوارض دارد. برای درمان دائمی و همیشگی باید لیزر کنید. در یک جلسه سرپایی با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی نیست قرص و دارو وارد بدنش کند.

  10. سلام خسته نباشید من الان نزدیک ۷ ساله کیست مویی دارم ولی تازه شروع شده برا اذیت کردن مخواستم بدونم من کارگر که وقت ندارم چندروز باید استراحت کنم دوباره برم سرکار

    1. سلام دوست عزیز
      اگر با لیزر درمان شوید نقاهت کمتری خواهید داشت و بسته به اندازه کیست و شدت آن معمولاً ۲ الی ۳ روز استراحت در منزل نیاز است و بعد از آن هم باید فعالیت های سبک داشته باشید اگر با این شماره تماس بگیرید کامل تر راهنمایی خواهید شد:
      ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳

  11. سلام.. امروز متوجه شدم یه چیزی شبیه جوش یه کم بزرگتر و نرم پشتم زده دردش خیلی نیست ولی بی درد هم نیست نمی‌دونم فکر کنم موبرگشته میشه راهنمایی کنید چون الان تا کوچیکه و تازه زده فکر کنم بهتر باشه برای درمان اقدام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      عمل کیست تخمدان در این کلینیک انجام نمی شود. این مقاله به هزینه درمان کیست مویی کمر و دنبالچه مربوط است

  12. من شش روزه روی کشاله ران فکر میکنم کیست مویی دارم کیسه اب گرم گذاشتم دو روز اول که درد داشتم و تورم تو ناحیه
    روز سوم ی سوراخی باز شدتخلیه چرک و خون تخلیه شد و از وقتی این اتفاق افتاد مرتب میشورم با اب و صابون و گاززاستریل میزارم که عفونی نشه
    دردم خییلی کمتر شده اما هنوز چرک و خون میاد و من میخام فردا بیام برای لیزر
    ممکنه با توجه به اینکه تازه است به من قیمت رو حدودی اعلام کنین؟ و اینکه فردا بیام برام همون تایم انجام میدین لیزر؟سفلکسیم هم از روز دوم دارم میخورم

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه حدودی در همین مطلب اعلام شده و باز هم بعد از ویزیت و معاینه حضوری قیمت دقیق مشخص می شود.
      بله در صورتی که شرایط تان مناسب باشد همام روز ویزیت هم درمان انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا