بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران “تشخیص انلاین”

بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

دکتر زگیل تناسلی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟ برای درمان زگیل تناسلی پیش چه دکتری باید رفت؟ بهترین متخصص زگیل تناسلی برای زنان و مردان چه کسی است؟از کجا بفهمم زگیل تناسلی دارم؟

این ها سوالاتی هستند که بیشتر افراد مبتلا یا مشکوک به ویروس اچ پی وی که نمی دانند برای درمان باید به کدام متخصص مراجعه کنند از ما می پرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب از سایت پرتو کلینیک مشخصات بهترین دکتر زگیل تناسلی را بررسی کنیم و بگوییم که برای درمان زگیل تناسلی پیش چه دکتری باید رفت؟ 

اگر زائده هایی شبیه گوشت اضافه، جوش، اسکین تگ و یا ضایعه پوستی دیگری را روی پوست خود مشاهده کرده اید که نمی توانید تشخیص دهید زگیل تناسلی هست یا نه؟ از طرفی هم امکان مراجعه حضوری به دکتر را برای تشخیص ندارید میتوانید از دکتر زگیل تناسلی انلاین پرتو کلینیک استفاده کنید و با ارسال عکس برای ما، مشاوره و راهنمایی رایگان تیم پزشکی را دریافت نمایید.

اگر شما هم دچار زگیل تناسلی شده اید و برای درمان خود نمی دانید باید پیش کدام متخصص بروید این مقاله را از دست ندهید. 

گرچه زائده ها و زگیل ها روی پوست توسط پزشکان مختلفی می تواند تشخیص داده شود اما برای درمان قطعی و اصولی باید “بهترین دکتر زگیل تناسلی” را انتخاب کرد. انتخاب بهترین پزشک متخصص یکی از مراحل مهم در درمان هرگونه بیماری می باشد. 

بیشتر بخوانید : تفاوت زگیل آبکی و زگیل تناسلی

زگیل تناسلی چیست

زگیل تناسلی، زگیل مقعدی و زگیل داخل دهان  یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی بوده که دلیل اصلی انتقال آن تماس پوست با پوست ناحیه آلوده می باشد. عامل اصلی زگیل تناسلی ویروس اچ پی وی می باشد که بیش از ۱۰۰ تایپ مختلف دارد و در برخی افراد با توجه سیستم ایمنی بدن ممکن است سال ها نهان باشد و یا خود به خود از بین برود.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان و زنان در تهران

اما چند نوع از این ویروس هست که خطرناک بوده و ممکن است باعث سرطان دهانه رحم، مقعد، واژن و یا سرطان آلت تناسلی شود. بنابراین اگر شما از نظر جنسی فعال هستید لازم است که آزمایشات لازم و واکسن اچ پی وی را به موقع انجام دهید.


برای تشخیص دقیق و انتخاب بهترین روش درمان در پرتو کلینیک تماس بگیرید: ☎️ ۰۲۱۸۶۰۸۴۹۷۳☎️


برای درمان زگیل تناسلی پیش چه دکتری باید رفت

اکثر افراد با مشاهده زگیل ها روی پوست ناحیه تناسلی خود تازه به وجود آن پی می برند و مقصر هم نیستند چرا که این ویروس می تواند مدت ها در بدن به طور پنهان بماند و شخص بدون اینکه خودش بداند ناقل باشد. 

علاوه بر این در برخی موارد شخص اسکین تگ را با زگیل تناسلی اشتباه گرفته و قادر به تشخیص صحیح نیست برای اطلاع از تفاوت های این دو بیماری با هم مطلب زیر را مطالعه کنید:



برای تشخیص دقیق تر لازم است که ازمایشات و تست هایی توسط پزشک متخصص زگیل تناسلی انجام شود اما دکتر متخصص زگیل تناسلی کیست و به چه دکتری باید مراجعه کنیم؟

پزشک متخصص جراح

برخلاف اینکه عموم افراد از اسم جراح و جراحی واهمه دارند اما در مورد درمان زگیل تناسلی توسط بهترین دکتر، پزشک جراح معمولاً روش های نوین و قطعی تری را برای بیماران خود به کار می گیرد. پس در پاسخ به این سوال که بهترین دکتر زگیل تناسلی کیست می توان گفت متخصص و دکتر جراح بهترین انتخاب برای درمان زگیل تناسلی می باشد. 

  • یک پزشک جراح با داشتن دانش و تجربه کافی به کار بردن روش های جراحی و روش هایی مثل کرایو یا لیزر، در مطب خود با بهترین امکانات و تجهیزات همیشه بهترین درمان را برای شما انجام خواهد داد.
  • اگر شما می خواهید فقط در یک جلسه زگیل های خود را از بین ببرید باید روش لیزر CO2 را توسط پزشک جراح انجام می شود انتخاب نمایید.
  • لیزر زگیل تناسلی در هر ناحیه ای که باشد و هر تعداد و اندازه ای که باشد بهترین گزینه درمان است. 

متخصص پوست

دکتر پوست به عنوان دکتر زگیل تناسلی شناخته نمی شود ولی شما می توانید با مراجعه به متخصص پوست زگیل های خود را با لیزر یا کرایو در مطب او درمان کنید. دکتر پوست بیشتر برای درمان زگیل هایی که در نواحی حساس نیستند مثل زگیل دست و یا زگیل پا که درمان صرفاً به حذف زائده خارجی از روی پوست ختم می شود، گزینه مناسبی می باشد. 

دکتر زنان

متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی

با توجه به اینکه ویروس اچ پی وی در زنان خطرناک تر می باشد (احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم)، بهتر است تمامی زنان که رابطه جنسی دارند فارغ از اینکه علائم زگیل تناسلی و یا زائده ها را مشاهده کرده اند یا نه؟ به طور مرتب و دوره ای نزد دکتر متخصص زنان رفته و چکاپ ها و آزمایش های لازم را مانند تست پاپ اسمیر یا آزمایش اچ پی وی را انجام دهند. 

برخی موارد ممکن است زائده ها داخل واژن باشد و با چشم توسط خود فرد دیده نشود. به همین دلیل مراجعه منظم به متخصص زنان برای زگیل تناسلی، باعث پیشگیری و کنترل یا درمان به موقع زگیل تناسلی خواهد شد. 

دکتر عمومی

پزشک عمومی با توجه به اینکه تخصصی در این مورد ندارد معمولاً فقط می تواند عارضه شما را تشخیص دهد ولی راه درمان قطعی و مناسبی را پیشنهاد نخواهد کرد و در بیشتر موارد درمان زگیل تناسلی با پماد را تجویز کرده که این روش درمانی هم نتیجه بخش نبوده و بیمار از بهبود وضعیت خود مایوس خواهد شد. 

 دکتر اورولوژی

دکتر اورولوژی هم جراح است و می تواند بهترین گزینه  و بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان که دچار زائده های خیلی بزرگ هستند باشد. 

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در تهران
دکتر زگیل تناسلی مردان در تهران

به دلیل تخصص پزشک اورولوژ و آشنایی با ناحیه تناسلی آقایان و مجاری ادراری، برای مردانی که در این ناحیه دچار زگیل های بزرگ هستند پزشک اورولوژی گزینه مناسبی است چرا که در صورت درمان غیر اصولی ممکن است فرد به تنگی مجرای ادرار دچار شود. 

ویژگی های بهترین دکتر زگیل تناسلی

همانگونه که گفتیم انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه اولین و مهم ترین مرحله برای درمان موفق می باشد. اما یک دکتر زگیل تناسلی که با عنوان بهترین متخصص شناخته می شود چه ویژگی هایی دارد؟

  • دانش کافی برای تشخیص دقیق و صحیح مشکل بیمار
  • میزان رضایت بیماران قبلی او را از طریق نظرات و پرس و جو، جویا شوید.
  • محیط آرامش بخش و کاملاً بهداشتی برای بیمار فراهم کند.
  • با علم پزشکی روز و انواع روش های درمان آشنا باشد. 
  • تجربه کافی در کار با دستگاه های جدید لیزر و کرایو 
  • زمان گذاشتن برای بیمار و شنیدن صحبت ها و سوالات او 
  • اطلاعات کافی در مورد نحوه درمان، مراقبت های قبل و بعد درمان به بیمار بدهد. 
  • انواع گونه های اچ پی وی را بشناسد و تیپ های پرخطر را که باعث سرطان می شود بتواند تشخیص دهد.

پرتو کلینیک با داشتن برترین دستگاه های لیزر و کرایو برای درمان زگیل تناسلی سالهاست که در حال ارائه خدمات به بیماران با بالاترین سطح رضایت بوده است. مزیت درمان زگیل تناسلی توسط بهترین متخصصان در پرتو کلینیک این است که : 

شما هر تعداد زگیل که داشته باشید، در هر اندازه ای و در هر جایی از ناحیه تناسلی در کمتر از یک ساعت با لیزر در پرتو کلینیک قابل درمان می باشد. می توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

چه سوالاتی باید از دکتر زگیل تناسلی بپرسیم؟

  • کدام روش درمانی با توجه به وضعیت من برایم مناسب تر می باشد؟
  • آزمایشات مورد نیاز برای تشخیص سایر بیماری های مقاربتی چیست؟
  • پس از شروع درمان تا چه زمانی بهبودی کامل حاصل می شود؟
  • ایا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟
  • آیا این بیماری سرایت می کند و برای کاهش انتقال به دیگران باید چکار کنم؟
  • آیا ممکن است که همسرم هم دچار اچ پی وی شده باشد؟
  • پس از درمان زگیل تناسلی چه زمانی می توانم رابطه جنسی داشته باشم؟
  • اگر زگیل واژن داشته باشم، احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم چقدر است؟
  • آیا این درمان تهدیدی برای باروری یا بارداری آینده من خواهد بود؟
  • بهترین راه برای پیشگیری از زگیل واژن در آینده چیست؟
  • آیا حتی پس از انجام درمان دچار زگیل واژن می شوم یا بعد از درمان برای همیشه از شر زگیل خلاص می شوم؟

سوالاتی که دکتر زگیل تناسلی از شما می پرسد:

  • شدت علائم شما چقدر است؟
  • آخرین رابطه جنسی شما کی بوده است؟
  • خودتان فکر می کنید چه زمانی و چگونه به این ویروس مبتلا شده اید؟
  • آیا زگیل ها را تنها در نواحی تناسلی (واژن، مقعد و ..) دیده اید یا جاهای دیگری از بدنتان هم مشاهده کرده اید؟
  • آیا اخیراً رابطه جنسی بدون محافظت داشته اید یا از کاندوم استفاده می کنید؟
  • آیا همسر یا پارتنر جنسی شما علائم بیماری های مقاربتی را دارد؟
  • آیا تا به حال واکسن اچ پی وی را تزریق کرده اید و در چند سالگی؟
  • آیا باردار هستید یا قصد بارداری دارید؟

پیش از اینکه برای معاینه نزد پزشک برویم بهتر است این سوالات را از خود بپرسیم

سوالات متداول درباره بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان و زنان در تهران کیست؟

پرتو کلینیک با داشتن بهترین متخصصان و جدیدترین تجهیزات آماده ارائه خدمات در زمینه درمان زگیل تناسلی مردان و زنان در تهران می باشد.

برای درمان زگیل تناسلی پیش چه دکتری باید رفت؟

دکتر پوست، پزشک جراح، متخصص زنان. اما برای درمان موفق متخصص جراحی بهترین دکتر برای زگیل تناسلی است.

برای زگیل تناسلی چه موقع باید به پزشک مراجعه کنیم؟

در صورت مشاهده زائده یا برجستگی در ناحیه تناسلی، ترشحات بی دلیل و یا خونریزی بعد از رابطه جنسی باید به پزشک مراجعه کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران “تشخیص انلاین”»

  1. من برای زگیل تناسلی رفتم دکتر پوست اما اصلا متوجه خیلی از زگیل ها نشده بود و وقتی دکتر زنان رفتم گفت داخل واژنم هم کلی زگیل هست و اخر سر هم برای درمان رفتم پیش دکتر زگیل تناسلی و الکی هزینه و‌‌یزیت و وقتمو تلف کردم دوستان بهتره که از همون اول پیش متخصص زگیل تناسلی برید که هم تشخیص دقیق بده هم خودش درمان و انجام بده براتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا